گردشگری و توریسم

ادعای دشمنان در مورد سایه جنگ با نگاه به انتخابات پیش رو است

«حسین شریعتمداری» شامگاه یکشنبه در آیین گرامیداشت حماسه نهم دی در جمع نمازگزاران مسجد امام حسن مجتبی (ع) ساوه افزود: درخت انقلاب با گذشت چهل سال همچنان پابرجا است و پشتوانه مردمی و حضور همیشگی در صحنه های انقلاب مانند حماسه نهم دی، نظام را در برابر دشمنان استوارتر کرد.

وی ادامه داد: حضور پرقدرت و توان مدیریت و درایت رهبر معظم انقلاب در وقایع سال ۸۸ سبب ناکامی دشمنان شد.

مدیر مسوول کیهان افزود: هنگامی که دشمنان و بدخواهان پس از توطئه افکنی، وارد فضای مجازی شدند و به اقرار هیلاری کلینتون حتی ۴۰۰ میلیون دلار برای حمایت از آنها تخصیص یافت، آنگاه نظر رهبر انقلاب این بود که بساط فتنه انگیزی باید توسط مردم برچیده شود.

وی ادامه داد: حضور حماسی مردم در ۹ دی نماد بارز جمعیت میلیونی و واقعی در دفاع از نظام و انقلاب بود.

به گفته شریعتمداری، درگیری دشمنان با نظام اسلامی به این دلیل است که در ایران، اسلام ناب محمدی حکمفرماست، از این رو دشمنی و خوی استکباری بدخواهان همواره در برابر آن قرار دارد.

وی تاکید کرد: یکی از ترفندهای دشمنان این است که ما غافل شویم که در چه نقطه ای ایستاده ایم، بنابراین باید به جایگاه کنونی دقت کنیم تا بدانیم چگونه در چهل سال اخیر با وجود هجمه و تخریب ها هنوز هم انقلاب سرپا ایستاده است.

مدیر مسوول روزنامه کیهان اظهار داشت: یکی از کارهای دشمنان، نفوذ است آن هم نه فقط برای انفجار و ترور، چون به اندازه کافی در حوزه امنیت داخلی قدرتمند هستیم اما باید دانست که نفوذ مدنظر آنها رخنه به ساختارها و دخالت در محاسبات، تغییر سیاست ها و تصمیم گیری ها است.

شریعتمداری اظهار داشت: هر وقت افرادی را دیدید که با خط اصلی نظام و رهبری فاصله دارند، نسبت به آنها حساس باشید زیرا این افراد با تابلوی خودی و شناسنامه غیرخودی عمل می کنند.

وی گفت: در وقایع ۸۸ همه جریان‌های معاند نظام با حمایت مستکبران عالم با وجود همه اختلاف نظرهایی که داشتند ائتلاف کردند و زمینه ساز ایجاد فتنه شدند  که اصل نظام را نشانه گرفتند و اگر حضور پرقدرت رهبر معظم انقلاب و مردم نبود، قطعا در عملیاتی کردن توطئه خود موفق می شدند.

مدیر مسئول روزنامه کیهان اظهار داشت: ۹ دی حماسه ای بود که تحت درایت رهبر معظم انقلاب و بصیرت مردم خلق شد و توانست یک فرمول از پیش طراحی شده برای براندازی نظام را خنثی کند تا ثابت شود برنامه ریزی دشمنان برای نشانه گیری اصل نظام یک طبل توخالی است.