گردشگری و توریسم

سرپرست گروه توسعه ملی: مشکلات را باید با هم‌دلی و تلاش حل کرد

«ناصر شاهباز» در مراسم تودیع و معارفه سرپرست جدید گروه توسعه ملی، اظهار داشت: ارزیابی عملکرد و رسیدن به اهداف بودجه‌ای در اولویت کارهای گروه توسعه ملی قرار می‌گیرد.
وی ادامه داد: از امروز باید بر اختلافات خط کشیده شود تا تبعات آن دامن‌گیر گروه و کارکنان نشود و تمرکز روی انجام کار باشد.

سرپرست جدید گروه توسعه ملی ضمن اظهار خرسندی نسبت به اینکه امروز مشکلاتی مانند مشکلات کارگری و نقدینگی در این گروه وجود ندارد، گفت: با بکارگیری شیوه مدیریت مشارکتی، با هم‌فکری یکدیگر می‌توان بر مشکلات غلبه کرد.

سرپرست جدید گروه توسعه ملی ، اضافه کرد: مدیران روال کاری خود را انجام و با همان همت و تلاش قبلی، در این سه ماهه پایانی سال ارزیابی عملکردها و رسیدن به اهداف بودجه‌ای را در اولویت کارها قرار دهند تا با کمک یکدیگر، چارچوب کاری بسته شود.

وی در پایان به مدیران توصیه کرد: با حضور و بازدید از شرکت‌های زیرمجموعه، ضمن تزریق آرامش به کارکنان و کارگران، وظایف قانونی خود را به نحو احسن انجام دهند.

علیرضا شریفی، رئیس هیأت مدیره گروه توسعه ملی نیز در این مراسم گفت: در شرایط سخت جنگ اقتصادی اداره امور شرکت‌های تولیدی، صنعتی و سرمایه‌گذاری بسیار سخت و طاقت‌فرسا است. افزون بر این، چند هزار نفر از اقشار ضعیف جامعه معیشت خود را از این بخش تامین می‌کنند و این مهم، وظیفه ما را در قبال انجام بهتر وظایف خود سنگین‌تر می‌کند.

روز گذشته با مصوبه هیأت مدیره گروه توسعه ملی،عضو هیأت مدیره بانک ملی ایران به عنوان سرپرست گروه توسعه ملی منصوب و جانشین سیدمهدی سدیدی شد.