گردشگری و توریسم

۱۴۲۰ قلم لوازم ضروری زندگی به مددجویان کمیته امداد هرمزگان اهداشد

معاون حمایت وسلامت خانواده کمیته امداد امام خمینی(ره) هرمزگان گفت: این وسایل از تولیدات داخلی و شامل فرش وموکت، یخچال، کولر، تلویزیون، آبگرمکن و پنکه بوده است.
احمد پایان عصرشنبه درجمع خبرنگاران افزود: حدود ۱۸میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال از محل اعتبارات کمیته امداد هرمزگان برای تهیه و توزیع این لوازم هزینه شده است. 
وی بیان داشت: تامین لوازم ضروری زندگی بویژه برای مددجویان ساکن در مناطق محروم و حاشیه‌نشین در اولویت فعالیت‌های کمیته امداد هرمزگان قرار دارد.  
معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد  هرمزگان یادآورشد: رفع فقر و محرومیت‌زدایی، تقویت بنیه فرهنگی و توانمندسازی خانوارهای تحت حمایت یکی از مهم‌ترین رسالت‌های این نهاد است.
پایان گفت: براساس ‌نیازسنجی‌های انجام‌شده به‌منظور تامین نیازهای ضروری تمامی خانوارهای تحت حمایت، نیاز به مشارکت و همراهی بیشتر خیران جهت هم افرایی کمک‌های مردمی و ظرفیت‌های موجود در سازمان‌ها و نهادها داریم و امید است با توجه هر چه بیشتر مسوولان بتوانیم پاسخگوی نیازهای ضروری اقشار آسیب‌پذیر جامعه باشیم.
درحال حاضر ۹۰ هزار و ۴۲۵ خانوار تحت حمایت کمیته امداد هرمزگان قرار دارند که از این تعداد ۴۰ هزار و ۳۹۰ خانوار از آن‌ها در مناطق محروم زندگی می‌کنند و از تمامی خدمات این نهاد بهره‌مند هستند.