گردشگری و توریسم

سردار بوکان نیم فصل اول را با پیروزی به پایان رساند

تیم سردار بوکان عصر امروز، جمعه در ورزشگاه پنج هزار نفری خاتم‌الانبیای این شهرستان در یک روز بارانی میزبان تیم فوتبال بعثت کرمانشاه بود که توانست با نتیجه سه بر یک حریف خود را با شکست بدرقه کرده و با پیروزی نیم فصل نخست را به پایان برساند. 

نیمه نخست این بازی را تیم سردار بوکان طوفانی آغاز کرد و توانست در دقیقه ۱۵ بازی نخستین گل را توسط مهاجم خود وارد دروازه حریف خود کرد که نیمه اول با همین نتیجه به پایان رسید.

در نیمه دوم حملات تیم میهمان برروی دروازه سردار افزایش یافت تا اینکه این تیم توانست در دقیقه ۵۵ بازی گل مساوی را وارد دروازه سردار کند ولی ۲ دقیقه بعد تیم میزبان توانست در یک حمله برق‌آسا گل برتری خود را وارد تیم بعثت کند.

بازی با همین نتیجه در حال پایان بود که با خطای بازیکنان بعثت برروی مهاجم سردار در محوطه جریمه، داور نقطه پنالتی را نشان داد و در درقیقه ۹۴ بازی، سردار گل سوم را نیز به ثمر رساند تا این بازی با برتری میزبان به پایان برسد.

قضاوت این دیدار برعهده امید جمشیدی ، بهروز عالمی روشن، محسن دوستان و علی اصغر گوهری بود.

سردار با کسب این سه امتیاز و در مجموع با ۲۰ امتیاز و تفاضل گل کمتر نسبت به تیم ایرانجوان بوشهر در رده چهارم جدول قرار گرفت؛ هم‌اکنون سردار از این رقابت‌ها با انجام ۱۳ بازی، دارای پنج برد، پنج مساوی و سه باخت است.

مسابقات لیگ فوتبال دسته ۲ باشگاه‌های کشور با شرکت ۲۸ تیم در ۲ گروه ۱۴ تیمی در حال برگزاری است.

تیم سردار بوکان امسال پنجمین فصل حضور خود را در لیگ فوتبال دسته ۲ تجربه می‌کند؛ در فصل گذشته تیم سردار بوکان با نتایج ضعیف خود نتوانست خواسته‌های هواداران خود را برآورده کند و در جایگاه هشتم گروه خود ایستاد.

تیم فوتبال سردار در این فصل با تیم‌های پاس همدان، شهرداری بم، شهرداری بندرعباس، چوکای تالش، سردار بوکان، نفت امیدیه، بعثت کرمانشاه، شهدای بابلسر، ایران‌جوان بوشهر، ملی‌حفاری اهواز، رزکان کرج نفت و گاز گچساران و دارایی بندرگز در گروه دوم قرار دارد.

سردار یکی از پرهوادارترین باشگاه‌های فوتبال در آذربایجان‌غربی است؛ این تیم در سال ۱۳۷۹ در شهر بوکان تشکیل شد و هم‌اکنون تنها نماینده آذربایجان‌غربی در لیگ دسته ۲ کشور محسوب می‌شود.