گردشگری و توریسم

برنامه‌های سالروز حماسه ۹ دی در چهارمحال و بختیاری تدوین شد

علی گرجی  روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: تجمع بزرگ میثاق با ولایت امسال روز دوشنبه نهم‌دی ماه ساعت ۱۰صبح و راهپیمایی میثاق با ولایت در ۱۰ مرکز شهرستان ۱۰ شهر و ۱۰ روستا با شکوه خاصی برگزار می شود و از شهرکرد مرکز استان نیز مراسم از مقابل دفتر نماینده ولی فقیه در استان تا چهارراه اداره برق تعیین مسیر شده است.

به گفته وی، مردم در حماسه ۹ دی با پیروی از ولایت فقیه به همه دنیا ثابت کردند که حافظ ارزش‌ها و دستاوردهای نظام و پاسدار خون شهدا هستند.
وی تصریح کرد: در این روز حماسی، نیروهای انقلابی فارغ از خط و مرزهای سیاسی و حزبی، علیه استکبار جهانی وارد میدان شدند و پاسخ قاطع و دندان شکنی به حرمت شکنان و فتنه‌گران داخلی و اربابان آنها در خارج از کشور دادند.
دبیر ستاد بزرگداشت حماسه ۹ دی چهارمحال و بختیاری تاکید کرد: دشمن هیچگاه بیکار ننشسته است و به دنبال نفوذ در همه مسائل و ارکان نظام است و تنها سدی که جلوی نفوذ را می‌گیرد، بصیرت و آگاهی امت اسلامی است.
گرجی افزود: اتفاقات گذشته نماد اتحاد همه بدکاران برای فروپاشی نظام اسلامی بود اما مردم با هوشیاری و تبعیت از ولایت فقیه فتنه آنها را خنثی کردند.
به گفته وی،سالروز ۹ دی غدیر نظام اسلامی است و مهمترین دلیل اهمیت حماسه این روز نمایشی از بصیرت بی نظیر مردم است.
وی افزود : این روز متعلق به هیچ گروهی نیست و مردم با بصیرت مثال زدنی خود همه استراتژی های دشمنان را نقش بر آب کردند.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری ادامه داد: ۹ دی بیعت خیل میلیونی مردم با ولی فقیه بود و نشان دادند که حامی و پشتیبان ولی فقیه هستند و حاضرند جان خود را تقدیم ولی امرشان کنند.
وی، با تاکید بر اینکه مردم همیشه برای مسئولان پشتوانه ای عظیم هستند اظهار کرد: حماسه بزرگ این روز تنها با بصیرت مردم در دفاع از ارزش ها و باورهای اسلامی به وقوع پیوست.