گردشگری و توریسم

مدیران دستگاه‌های اجرایی قم تصمیماتشان براساس نظر کارشناسی باشد

آیت الله سید محمد سعیدی روز دوشنبه دردیدار مدیران کل بنیاد شهید و امور ایثارگران و بهزیستی قم درسالن محراب حرم مطهر افزود: مدیرانی 

که به تازگی در مسئولیت‌های جدید منصوب شده‌اند، نسبت به توصیه‌های اطرافیان درتصمیم گیری حساس شده و به عمق و علت خواسته‌های آنان  علم پیدا کنند.

وی گفت:‌مدیران ارشد دستگاه‌های اجرایی توصیه‌ها و مواضع عوامل اجرایی دستگاه‌های متبوع خود را برای حرکت در مسیر حق راستی آزمایی نمایند.

امام جمعه قم تصریح کرد: آنان درتصمیم گیری‌های خود به مساله حق توجه کرده و نسبت به هواهای نفسانی و دعوت‌های ناحق حساس شوند.

وی دربخش دیگری از سخنان خود دردیدار دو مدیرکل جدید بنیاد شهید و بهزیستی قم اظهار داشت:‌ تخریب و کوبیدن مسئولان سابق، هنر نیست و هیچ کس نباید آبادی خویش را درنابودی و تخریب دیگران جستجو کند.

سعیدی گفت:‌ تخریب مسئولان قبلی و ارائه وعده‌های زیاد دو سبک اشتباه برخی از مدیران در انتصاب به مسئولیت‌های جدید است.

وی درادامه خاطرنشان کرد: اهل بیت(ع) رهبرانی هستند که هرگز مردم را به سوی گمراهی و نابودی دعوت نکرده و آموزه‌های آن بزرگواران کاملا نجات بخش است.

سعیدی گفت: پذیرش قلبی فراخوان‌های حق که مطابق قرآن، فطرت و وجدان باشد، مسئولیت مهمی بوده که برعهده تمام انسان‌ها می‌باشد.

وی ادامه داد: درطول زندگی انسان دوکشش و قوای متضاد حق و باطل آدمی را به سوی خود می کشاند، انسان با مراجعه به فطرت خود می‌تواند به تفاوت این دو دعوت پی ببرد.

وی خاطرنشان کرد: هدف اهل بیت عصمت و طهارت(ع)‌ برای عموم مردم نهادینه کردن«به زیستی» و زندگی بهتر برای جامعه بشری است.

سعیدی در پایان گفت: سرپرستی افراد مستضعف در بهزیستی مصداقی از کارهای حسنه در جامعه می‌باشد.