گردشگری و توریسم

درخواست ۲.۶ میلیون تعرفه رای برای حوزه انتخابیه آذربایجان‌غربی

علی مصطفوی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: ۸۲۰ هزار برگ تعرفه برای حوزه انتخابیه شهرستان ارومیه و یک میلیون و ۷۸۰ هزار برگ تعرفه نیز برای ۹ حوزه انتخابیه دیگر آذربایجان‌غربی اعلام نیاز شده‌است.

وی با اشاره به عوامل اجرایی انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در آذربایجان‌غربی، ادامه داد: ۴۵ هزار نیروی اجرایی، کار انتخابات را در این استان بر عهده خواهند داشت.

وی اظهار داشت: همچنین از مجموع ۲۵ فرآیند تعریف شده برای انتخابات، ۲۴ فرآیند به صورت مکانیزه و فقط فرآیند اخذ رای همچون قبل اجرا می‌شود و تا به این لحظه تغییری در این زمینه اعمال نشده است.

وی تاکید کرد: داوطلبان یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی با رعایت مسائل اخلاقی و ارزشی و قانونی نسبت به تبلیغات در موعد قانونی اقدام کنند.

رییس ستاد انتخابات آذربایجان‌غربی گفت: آنچه مردم انتخاب کنند بهترین است و بر این اساس نیز ستاد انتخابات کشور شعار این دوره خود را « انتخابات ۹۸، گام دوم، قانون‌مداری، بی‌طرفی و انسجام ملی»  انتخاب کرده‌است.

«مصطفوی»، افزود: ستاد انتخابات آذربایجان‌غربی چهار اصل مشارکت حداکثری، قانونمداری، بی‌طرفی و امانت‌داری را سرلوحه فعالیت خود قرار داده‌است.

وی با اشاره به اینکه امانت‌داری از آرای مردم اصلی مهم و اساسی است، اظهار داشت: مردم امانت بزرگی را به ما سپرده‌اند و این وظیفه ماست تا از آن به درستی صیانت کنیم، به مردم اطمینان می‌دهیم که امانت‌دار خوبی برای رای آن‌ها باشیم.

وی ادامه داد: مشارکت مردم یکی از پشتوانه‌های اصلی جمهوری اسلامی ایران بوده و از پیروزی انقلاب اسلامی تا جنگ تحمیلی و دوران امروز حضور مقتدر مردم و وحدت و یگانگی آن‌ها موجب یاس دشمنان شده‌است.

مردم آذربایجان‌غربی نیز همزمان با سراسر کشور در روز دوم اسفند امسال در پای صندوق‌های رای حاضر می‌شوند تا ۱۲ نماینده این استان را از ۱۰ حوزه انتخابیه وارد مجلس کنند؛ حضور ۱۲ نماینده اصلح و تاثیرگذار از این استان در جمع ۲۹۰ نفری مجلس یازدهم می‌تواند در روند توسعه استان تاثیرگذار باشد و مردم نیز زمینه‌سازی برای توسعه را باید از مسیر خانه ملت و قانونگذاری دنبال کنند.