گردشگری و توریسم

فرماندار ملایر: تلاش دولت رفع مشکلات مردم است

قدرت الله ولدی روز شنبه در جمع مردم روستای حسین آباد ناظم از توابع بخش سامن ملایر اظهار داشت: جنگ اقتصادی که دشمنان علیه مردم ایران به راه انداخته‌اند، با پایداری مردم، تبعیت از رهنمودهای رهبر معظم انقلاب و تلاش مسوولان بی‌ثمر خواهد شد.

وی با بیان اینکه مقاومت ملت ایران پاسخ دندان‌شکنی به دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی است افزود: در شرایط فعلی که فروش نفت ایران کاهش پیدا کرده است، تمام تلاش دولت بر این است تا مشکلات مردم مرتفع شود.

فرماندار ویژه ملایر بیان کرد: طبق تاکیدات رهبر معظم انقلاب امید ما بعد از خداوند متعال، ارزش دادن به سرمایه انسانی مستعد و کارآمد به‌ویژه ۳۶ میلیون جوان، ۱۴ میلیون دانش‌آموخته دانشگاهی با تحصیلات عالی و انبوه جوانان با روحیه انقلابی است.

ولدی با اشاره به بیانیه گام دوم انقلاب و نقش نسل جوان در تحقق این اهداف در ۴۰ ساله دوم انقلاب گفت: تمام توان خود را برای بهره‌گیری از ظرفیت و استعداد جوانان به‌کار می‌گیریم.

وی با بیان اینکه شهدای زیادی برای به ثمر نشستن انقلاب اسلامی جان خود را فدا کردند ادامه داد: اگر ولایت‌مداری و تلاش مردم نباشد، هیچ کاری به نتیجه نمی‌رسد.

معاون استاندار همدان به آشوب‌های اخیر و حضور همیشگی مردم و تدبیر رهبر معظم انقلاب اشاره و بیان کرد: در فتنه اخیر دشمنان تمام توان خود را به‌کار گرفتند، اما با هوشیاری مردم این توطئه نیز ناکام ماند.

وحدت، رکن مهم توسعه شهرستان ملایر

ولدی یادآور شد: با تدبیر و درایتی که مدیریت ارشد استان و همراهی و همدلی بین نیروهای نظامی و انتظامی، روحانیان و سایر اقشار مردم وجود داشت، هیچ آشوبی را در استان شاهد نبودیم.

وی با تاکید بر اینکه تکلیف مردم با اراذل و اوباش جداست گفت: چنانچه کسی نیز بی‌گناه کشته شد، مورد تکریم و رأفت مسوولان کشور قرار گرفت و از خانواده‌های آنها دلجویی شد.

فرماندار ویژه ملایر به وجود وحدت و همدلی در این شهرستان اشاره و آن را عامل مهمی در شتاب‌بخشی به توسعه برشمرد و افزود: با ابتکاری که به‌ عمل آمد، اجرای ۲۰۰ طرح اقتصادی را در ۲۰۰ روستا پیگیری کردیم که با تلاش‌های انجام شده این طرح‌ها به حدود ۵۵۰ مورد رسید.

ولدی بیان کرد: از این تعداد تاکنون ۱۶۳ طرح در روستاها انجام شد و تسهیلات مورد نیاز را نیز دریافت کرده‌اند.

وی همچنین سرانه فضای سبز این شهرستان را در مقایسه با میانگین سرانه کشوری مطلوب در سطح بالا ارزیابی کرد و گفت: امسال توانستیم جنگل‌کاری گسترده‌ای را در سطح این شهرستان انجام دهیم.

نیازمند مدیران جهادی هستیم

معاون استاندار همدان سهمیه این شهرستان برای کاشت جنگل را ۱۰۰ هکتار عنوان کرد و اضافه کرد: با پیگیری‌های انجام شده موفق شدیم بیش از چهار برابر این سهمیه را انجام دهیم که با همت و تلاش مجموعه مدیران دستگاه‌های اجرایی مرتبط میسر نبود.

ولدی همچنین خدمات ارزنده استاندار همدان و تلاش شبانه‌روزی و جهادی برای خدمت به مردم این استان را سُتود و اظهار داشت: چنانچه مدیری نتواند در این ماراتُن توسعه و پیشرفت همراه ما باشد، از ادامه کار باز خواهد ماند.

وی تاکید کرد: مردم ما در این بُرهه از زمان نیازمند مدیرانی هستند که شبانه‌روز تلاش کنند و خدمت ارایه دهند.