گردشگری و توریسم

کارگاه آموزشی "گام تمدن ساز" در شاهرود برگزار شد

حجت الاسلام محمد حسن رستمیان مدیر حوزه های علمیه استان سمنان پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: دفاع از انقلاب یک اصل برای همه مردم بوده و همه هجمه های دشمنان به انقلاب اسلامی قابل دفاع و پاسخ است.

وی داشتن اطلاعات و آگاهی کافی از انقلاب را برای دفاع ضروری خواند و تصریح کرد: در چهل سالگی انقلاب رهبری بیانیه ای دادند و انقلاب را خیلی شفاف در معرض قضاوت  مردم به ویژه نسل جوان قرار دادند.

رستمیان انقلاب اسلامی را انقلابی که چهل سال را پشت سر گذاشته و امید به آینده و افق های آن کاملا روشن و امیدوارانه است، توصیف کرد و اظهارداشت: با تبیین این بیانیه و عمل به آن هیچ مسئله ای در آینده نیست که ما نسبت به آن نگران باشیم.

مدیر حوزه های علمیه استان سمنان ادامه داد: رهبری در بیانیه گام دوم کلیات را بیان نمودند و این کلیات نیاز به تبیین دارد.

وی تولید محتوایی تبیین گام دوم انقلاب توسط حجت الاسلام راجی را بسیار مفید خواند و افزود: در این تولید محتوا انقلاب با آمارهایی که غرب و دشمنان ارائه دادند، مقایسه شده است.

رستمیان ادامه داد: محتوای تولید شده در جمع استادان دانشگاه ها، فعالان فرهنگی، مجموعه های وابسته به خاتم الاوصیاء ارائه شده است.

به گفته وی این کارگاه آموزشی فرصتی است که انقلاب را با نگاه آماری که خود دشمنان هم اعترافی به این آمار ها داشته  مورد بررسی قرار داد.

مدیر حوزه های علمیه استان سمنان هدف از تشکیل این کارگاه آموزشی را تبیین و روشنگری حاضران و تربیت مُبلغ بیانیه گام دوم انقلاب خواند.

کارگاه آموزشی یک روزه گام تمدن ساز درباره بیانیه گام دوم رهبری است که شرکت کنندگان از سراسر استان در تالار بهمن اداره ارشاد اسلامی در آن حضور دارند.

 شرکت کنندگان این دوره آموزشی از حوزه های علمیه، فعالان فرهنگی، استادان دانشگاه، دانشجویان، سرگروه های حلقه های صالحین  هستند.

چهارمین دوره کارگاه آموزشی “گام تمدن ساز” به همت مجمع فرهنگی گفتمان انقلاب اسلامی شاهرود، جبهه فرهنگی شهرستان و استان ، اداره کل تبلیغات اسلامی استان به میزبانی شاهرود برگزار شد.