گردشگری و توریسم

نتیجه‌ای باور نکردنی؛ برتری پنج بر صفر استون ویلا برابر لیورپول

این نتیجه در حالی برای تیم استون ویلا به دست آمد که آنان در پنج دیدار گذشته خود با لیورپول، ۴ بار شکست خورده  و تنها یک بار به پیروزی رسیده بودند.

آخرین باری که این دو تیم با یکدیگر دیدار کردند، به یازدهم آبانماه گذشته باز می گردد؛ در آن دیدار که در چارچوب رقابت های هفته یازدهم لیگ برتر انگلیس برگزار شد شاگردان «یورگن کلوپ» تیم سخت‌کوش استون ویلا را در ورزشگاه «ویلا پارک» با نتیجه ۲ بر یک شکست داده و بازیکنان میزبان را مقابل هواداران خودی ناکام گذاشتند.

شادمانی عجیب کوجیا پس از گلزنی برابر تیم زیر ۲۱ ساله های لیورپول

بی شک این نتیجه و سایر ناکامی های استون ویلا برای انتقام‌گیری از لیورپول کافی بود تا آنان بامداد چهارشنبه در ویلا پارک برابر تیم زیر ۲۱ ساله های حریف، جشنواره ای از گل به راه انداخته و این تیم را که به جای  تیم اصلی، که به منظور شرکت در جام باشگاه‌های جهان هم اکنون در قطر به سر می برد را شکست داده و نقره داغ کنند.

جدال بازیکنان لیورپول و استون ویلا برای تصاحب توپ

به هر حال با این نتیجه، استون ویلا راهی مرحله نیمه نهایی جام اتحادیه انگلیس شد و لیورپول از گردونه این رقابت ها کنار رفت.

برای تیم استون ویلا در این دیدار «کونور هوریهان» در دقیقه ۱۴، «مورگان بویز» مدافع حریف در دقیقه ۱۷، «جاناتان کوجیا» در دقایق ۳۷ و ۴۵ و «وسلی مورااس» در دقیقه ۹۰ گلزنی کرده و جواز صعودشان به مرحله بعدی این رقابت ها را امضا کردند.

تشویق کنایه آمیز استون ویلا از سوی بازیکن تیم زیر ۲۱ ساله های لیورپول

برنامه سایر دیدارهای این مرحله از رقابت های جام اتحادیه که بامداد پنجشنه برگزار می شود از این قرار است:

آکسفوردیونایتد – منچسترسیتی

اورتون – لستر سیتی

منچستریونایتد –کولچستر یونایتد