گردشگری و توریسم

فرماندار سراب: مدیریت صحیح رمز موفقیت در زلزله اخیر بود

ایرج ثقفی روز سه شنبه در جلسه شورای اداری شهرستان با بیان اینکه با تمام تلاش دستگاه های ذیربط ، برای بازسازی منازل مسکونی و واحدهای دامی ادامه خواهیم داد، وحدت، همدلی و هماهنگی در مدیریت بحران را مهم دانست و افزود: با  رعایت سه اصل وحدت ،همدلی و هماهنگی توانستیم در رسیدگی به مشکلات زلزله زدگان موفق عمل کرده و در شرایط فعلی نیز مساعدت و همکاری و کمک برای زلزله زدگان همچنان پابرجا هست.

فرماندار سراب، برنامه ریزی  و مدیریت سیستمی را رمز موفقیت بحران زلزله اخیر دانست و گفت: قبل از برنامه ریزی برای آسیب دیدگان زلزله و هر نوع بحران غیر منتظره، باید آمار دقیق و صحیح داشته باشیم و براساس آن برنامه ریزی کنیم که لازمه آن قرار گرفتن تحت مدیریت واحد و انجام وظیفه به نحو احسن می‌باشد.

وی با اشاره به انتخابات مجلس شورای اسلامی در اسفند ماه گفت: در انتخابات همه باید بر اساس قانون عمل کنیم چرا که قانون فصل الخطاب هست و آرای مردم حق الناس بوده و به هیچ وجه به هیچ کس اجازه تخطی از قانون را نخواهیم داد.

فرماندار سراب گفت: مدیران اجرایی طبق مقررات باید اصل بی‌طرفی کامل را در تمام مراحل برگزاری یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی ، رعایت کنند.

وی ادامه داد: باید مدیران اجرایی در هر پست و مقامی که هستند فقط طبق مقررات ماموریت‌های خود را برای برگزاری انتخاباتی سالم، حداکثری، قانونمند و  پرشور فراهم کنند .

وی خاطرنشان کرد: به عنوان امانتدار، اقبال و نظر مردم به سوی هر نامزدی بوده و وی را انتخاب کرده باشند را امانتداری کرده و تقدیم حضور مردم می‌کنیم.

فرماندار شهرستان سراب از مدیران تمامی ادارات خواست که نهایت همکاری خود را با ستاد انتخابات شهرستان داشته و در جهت برگزاری انتخابات نهایت تلاش خود را انجام دهند.

۱۷ آبان ماه امسال زلزله ۵.۹ ریشتری با کانون ترک میانه موجب خسارت به ۵ هزار واحد مسکونی در شهرستان های سراب و میانه شد.