اماکن دیدنی ایران

رو کم کنی از نوع زنوزی؛زنده باد مرد بزرگ!


چارتر

«پرشورها در یک هفته مانده به تعطیلی لیگ باید به فکر چاره ای باشند تا در فصلی که بهترین نتیجه سال های اخیرشان را گرفته اند دچار حاشیه نشده و با قدرت به کار خود ادامه دهند. »این گذاره ای است که درباره شرایط مالی و بدهی های تیم محبوب تبریزی وجود داشت. بدهی هایی که گفته شده همگی یک جا صاف شده اند.

خبرآنلاین: در حالی که تیم محبوب لیگ برتری در این فصل از رقابت ها با هدایت سرمربی ترک تبار خود نتایج خوبی را از بازیهای خود گرفته است، شایعه این بود که تراکتور نه تنها نتوانسته در حرفه ای سازی باشگاه بدهی های پیشین خود را تسویه کند بلکه با انبوهی از بدهی های جاری رو به رو است . این موضوع بر احتمال مجوز حرفه ای این باشگاه سایه انداخته است.

سهیل مهدی مسئول صدور مجوز حرفه‌ای باشگاه‌ها امروز در مصاحبه ای گفته بود باشگاه های بدهکارامکان کسب مجوز حرفه ای سازی برایشان مقدور نخواهد بود .

تیم تیم تراکتورسازی هم مثل خیلی از تیم های دیگر لیگ در شروع رسیدگی به پرونده های فصل گذشته، لیست قطوری از بدهی به بازیکنان و مدیران پیشینش را داشت .

اتفاقی که باعث شد شایعه شود مالک این تیم متمول ایرانی دیگر عطشی برای تیم داری ندارد.

حالا اما جدیدترین اخبار این است که تراکتورسازی یک جا تمام بدهی های گذشته اش را تسویه کرده است. این تیم دیگر ریالی بدهی ندارد.

زنده باد زنوزی.