اماکن دیدنی ایران

محدودیت‌های ترافیکی مسیرهای شمالی در سه روز پایانی تعطیلات تابستانی


پلیس راه همزمان با پایان تعطیلات تابستانی و آغاز سال تحصیلی محدودیت‌های ترافیکی محورهای منتهی به مازندران را اعلام کرد.

چمدان: پلیس راه کشور اعلام کرد محدودیت‌های ترافیکی در محورهای اصلی مازندران به پایتخت از ساعت ۱۲ امروز چهارشنبه ۲۷ شهریور ماه آغاز می‌شود و تا ۲ بامداد روز دوشنبه اول مهر ماه ادامه خواهد داشت.

محور چالوس – کرج

تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۳ روز جمعه بیست و نهم شهریور تا ۲ بامداد روز شنبه از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع بوده و با اعلام مأموران پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۷ روز جمعه تا ۲ بامداد روز شنبه از مرزن آباد به سمت کرج یک طرفه خواهد بود.

تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۳ روز شنبه سی ام شهریور تا ۲ بامداد روز یکشنبه از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع بوده و با اعلام مأمورین پلیس راه درمحل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۷ روز شنبه تا ۲ بامداد روز یکشنبه از مرزن آباد به سمت کرج بصورت یکطرفه خواهد بود.

تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۳ روز یکشنبه سی و یکم شهریور تا ۲ بامداد روز دوشنبه از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع بوده و با اعلام مأمورین پلیس راه درمحل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۷ روز یکشنبه تا ۲ بامداد روز دوشنبه از مرزن آباد به سمت کرج بصورت یکطرفه خواهد بود.

تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از محور کرج – چالوس ممنوع است.

محور هراز

تردد تمامی تریلرها در محور هراز در این مدت ممنوع است.

تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۵ روز جمعه بیست و نهم شهریور تا ۲ بامداد روز شنبه از رودهن به سمت آمل ممنوع بوده و با اعلام مأمورین پلیس راه درمحل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۷ روز جمعه تا ۲ بامداد روز بعد از آب اسک به سمت رودهن (محدوده مشاء ) بصورت یکطرفه خواهد بود.

تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۵ روز شنبه سی ام شهریور تا ۲ بامداد روز یکشنبه از رودهن به سمت آمل ممنوع بوده و با اعلام مأمورین پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۷ روز شنبه تا ۲ بامداد روز بعد ازآب اسک به سمت رودهن (محدوده مشاء ) بصورت یکطرفه خواهد بود.

تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۵ روز یکشنبه سی و یکم شهریور تا ۲ بامداد روز دوشنبه از رودهن به سمت آمل ممنوع بوده و با اعلام مأمورین پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۷ روز یکشنبه تا ۲ بامداد روز بعد از آب اسک به سمت رودهن (محدوده مشاء ) بصورت یکطرفه خواهد بود.

همچنین تردد تمامی کامیون‌ها و کامیونت‌ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱۲ امروز تا ۲ بامداد روز پنجشنبه و از ساعت ۶ روزهای پنجشنبه، جمعه، شنبه و یکشنبه (۲۸ تا ۳۱ شهریور ماه) تا ۲ بامداد روز بعد از محور هراز ممنوع است.

محور فیروزکوه

تردد کلیه تریلرها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۸ تا ۲۴ روز جمعه ۲۹ شهریور از قائم شهر به سمت تهران ممنوع است.