اماکن دیدنی ایران

«امیردولاب» اسکای اسپورت که بود؟!


چارتر

هرچه می شد اشتباه سه سال پیش علیفر در ماجرای امیردولاب و ویکی پدیا و مهندس ناظر استادیوم شهر «نیس» فرانسه را توجیه کرد اصلا نمی شود کار او را در ماجرای اخیر «لوانته» و «سید جلال حسینی» ماست مالی کرد.

عمدا از کلمه «کار» به جای «گاف» و «سوتی» و «اشتباه» استفاده کردم چون معتقدم علیفر دچار هیچ کدام از آنها نشده؛ نه بحث سوتی بوده، نه گاف و نه اشتباه، با عرض معذرت از ایشان، هر چه فکر می کنم با هیچ متر و معیاری نمی توانم قبول کنم این کار سرهنگ از روی غفلت و ندانسته بوده، مگر می شود یک گزارشگر آگاه ورزشی نام سید جلال حسینی را در ترکیب تیمی اسپانیایی اعلام کند در حالی که او دو سه هفته در تیم ایرانی بازی کرده و اصلا پنجره نقل و انتقالات هم بسته بوده که بخواهد منتقل شود.
عذر بدتر از گناه، توجیهات علیفر است که رجوع می دهد به سایت اسکای اسپورت و حرف هایی که حتما شما می دانید و نیازی به تکرارش نیست.
یعنی اگر مثلا سایت اسکای اسپورت به اشتباه ملیت علی دایی را کویتی معرفی کرد، علیفر به استاد آن بگوید دایی، کویتی است؟!
نمی دانم، شاید در اسکای اسپورت هم یکی مثل امیردولاب بوده و رگ خواب علیفر را می دانسته که سید جلال حسینی را در ترکیب لوانته قرار داده، علیفر در پاسخ به منتقدان بحث سید جلال و لوانته می گویذ:«آسمان که به زمین نیامده است» اما او باید بداند اتفاقا این بار «آسمان به زمین آمده» و او خبر ندارد.