اماکن دیدنی ایران

آب گِل آلود پر رونق و پر درآمد


چارتر

به نظرم تنها سیاست موفق صداوسیما طی چند سال اخیر همین بوده که مجریان برنامه های زنده با هماهنگی تهیه کنندگان خود یک حرف یا حرکت جنجالی انجام می دهند و مثل برنامه سلام صبح بخیر به استقلال توهین می کنند تا دیده شوند؛ نمونه اش شاید حسین کلهر مجری برنامه سلام صبح بخیر باشد که خیلی ها او را به واسطه توهینش به استقلال شناختند.

این ماجرا البته با یک حرکت تکراری شامل تذکر به مجری و همچنین معذرت خواهی او پایان می پذیرد اما برنده اصلی قطعا صداوسیماست.
البته در این مسایل جز صداوسیما افراد دیگری هم هستند که نفع می برند. مثلا بازیگرانی که طرفدار یکی از دو تیم پایتخت هستند در چنین مواقعی با حضور پررنگ و طرفداری از تیم خود بر تعداد فالورها و لایک هایشان می افزایند و در نتیجه قیمت تبلیغات در اینستاگرامشان را بالا می بردند،مثل همان بازیگری که در حال تبلیغ یک شرکت گردشگری است و چه چیزی برای جناب بازیگر و شرکت مورد نظر بهتر از دیده شدن در روزی که لوگو باشگاه استقلال دستمایه مجری جوان قرار گرفته؟