اماکن دیدنی ایران

دکتر قادری:با توسعه زیر ساخت های گردشگری کشور قشرهای مختلف مردم از این صنعت بزرگ نفع می برند


چارتر

با کمترین سرمایه گذاری در صنعت توریسم می توانیم بهترین و بالاترین دریافتی ارزی را برای کشور داشته باشیم.

دکتر جعفر قادری نماینده سابق مجلس و استاد دانشگاه با حضور در دفتر پایگاه خبری-تحلیلی توریسم آنلاین از استراتزی های صنعت گردشگری برای توسعه اقتصادی سخن گفت و ایده هایش را مطرح کرد.
وی با اشاره به تعدد مکان های گردشگری کشور از آن به عنوان پتانسیلی برای رونق اقتصاد گردشگری یاد کرد و افزود همین پراکندگی باعث می شود قشرهای مختلف مردم از این صنعت ذی نفع شوند.
این استاد دانشگاه حضور انبوه توریست ها را یکی از نشانه های امنیت کشورها دانست و بر سرمایه گذاری متناسب در این زمینه تاکید کرد.
نماینده سابق مجلس شورای اسلامی توجه ویژه به گردشگران کشورهای همسایه و منطقه را باعث رونق این صنعت در کشورمان دانست و گفت که توریست های کشورهای همجوار مثل عراق و کشورهای آسیای میانه به دلیل این که با شرایط منطقه آشنا هستند راحت تر از توریست های کشورهای اروپایی و آمریکایی به ایران سفر می کنند و این قابلیت بالایی است که باید از آن به بهترین نحو استفاده برد.
قادری افزود اگر عزم و اراده ای برای توسعه صنعت گردشگری باشد توسعه زیر ساخت های این صنعت نیاز زیادی به ارز ندارد و می تواند با سرمایه گذاری منطقی به بازدهی مناسبی رسید.