اخبار گردشگری

لوکس‌ترین مقاصد سفر در جهان

Cabo San Lucas, MexicoCabo San Lucas, Mexico

مکزیک برای بازدیدکنندگان با وجود بیش از ۸۰ مایل خط ساحلی در امتداد جزایر کارائیب و آب کریستالی و تمیز که محل صد‌ها گونه‌ی مختلف دریایی است، لذت بخش است. مکزیک با مناظر طبیعی خیره کننده و تنوع فرهنگی پر جنب و جوش که ریشه در سنت‌های پیشین کلمبیا و اروپا دارد، توجه بسیاری از گردشگران را به خود جلب نموده است.

کجا اقامت داشته باشیم؟
Las Ventanas al Paraíso یک پنجره رو به بهشت است. با نامی که انتظار نمی‌رود چیزی کمتر ازجای لوکس داشته باشد و زرق و برق آنرا کاملا می‌توان لمس کرد، این دقیقا همان چیزی است که شما با آن روبرو خواهید شد. سوئیتی که با دقت تزیین شده و غذا‌های الهام بخش که روح شما را تازه می‌کند.

چه کار‌هایی می‌توان انجام داد؟
در مکزیک تفریحات بسیاری وجود دارد، مانند مناطق زیبا، اما لوکس‌ترین فعالیت بدون شک رقص قایق‌های بادبانی و تماشای غروب خورشید در آب‌های آبی که توسط خود شما هدایت می‌شود، می‌باشد. گذراندن روز در کنار خط ساحلی با باد گرم و ملایم، تماشای دلفین‌ها و نهنگ می‌تواند بهترین تجربه باشد.


St Jean, St BarthsSt Jean, St Barths
جزیره barths یک مکان شناخته شده برای افراد ثروتمند، مشهور و شناخته شده است که تعطیلات خود را در آنجا می گذرانند. آب گرم، سواحل شن و ماسه و زیبایی های طبییعی که این جزیره را بسیار جذاب کرده است.

کجا اقامت داشته باشیم؟
هتل هایی که در این جزیره وجود دارد، نمایش، خدمات و اتاق با کیفیت در سطح جهانی ارائه می دهد. مکانی ایده آل با ترکیبی ملایم از سادگی و ظرافت در قلب دریای کارائیب برای فرار از واقعیت ها و روزمرگی زندگی می باشد.

چه کارهایی می توان انجام داد؟

کاوش در تفرجگاهی که در امتداد آن بندری وجود دارد که شامل بوتیک های لوکس با لباس های طراحان معروف می باشد. لباس شنا، لباس های سنتی و یا حتی سفارشی را می توان در این فروشگاه های عجیب پیدا کرد.


Monte Carlo, MonacoMonte Carlo, Monaco
موناکو نیاز چندانی به معرفی ندارد. این شهر به خاطر لوکس بودن، ناز و نعمت و ثروتش، مردم، جلا و زرق و برقش  شناخته شده است. اما دارای فرهنگ قدیمی قابل احترام می باشد. یک محل مناسب برای استراحت و لذت بردن از نعمت های طبیعی می باشد.

کجا اقامت داشته باشیم؟
در هتل های با شکوه که دارای معماری و طراحی داخلی و دکور کلاسیک، همراه با باد گرم مدیترانه ای، با ارائه ی بهترین خدمات از شما استقبال می شود.

چه کارهایی می توان انجام داد؟
با در اختیار داشتن ماشین های لوکس، فرصت کشف موناکو و رانندگی در جاده های خوش منظره و زیبا به شما داده می شود.


Crete, GreeceCrete, Greece

ساختمان های فوق العاده سفید و آبهای زیبا و آبی در یونان در جای خود، لوکس مطلق است. تاریخ شگفت انگیز یونان – داستان های خدایان و الهه، بازی های المپیک، و به عنوان یکی از اولین کشورهایی که به یک دولت دموکراتیک تبدیل شده است با وجود مردم گرم و صمیمی آماده است تا تمدن خود را به جهانیان نشان دهد.

کجا اقامت داشته باشیم؟
وجود سوئیت هایی با تمام امکانات در هتل ها مانند: دسترسی خصوصی به ساحل و استخر، آب گرم، بوتیک، رستوران با غذاهای لذیذ و در برخی حتی سینما، اقامت را راحت و لذت بخش کرده است.

چه کارهایی می توان انجام داد؟
در مرکز غواصی دلفبن ها به شما این امکان داده می شود که غواصی پرهیجان و به یاد ماندنی را تجربه کنید. منطقه ای که زندگی ماهی ها و دیگر گونه های دریایی در یونان محافظت می شود.


Fregate Island, SeychellesFregate Island, Seychelles
جزیره ای خصوصی که رد پای روی شن ها فقط در آن هنگام به شما تعلق دارد. سیشل تکه ای از بهشت که هوای آن بیشتر آفتابی است. وجود پرندگان و حیوانات در این جزیره یک فضای بی همتا از صلح و آرامش را ساخته است.

کجا اقامت داشته باشیم؟
جزیره خصوصی Fregate در کنارخط ساحلی واقع شده است. تمام سوئیت ها دارای وسایل مجلل، استخر خصوصی و ناهار خوری مشرف به جنگل های سرسبز و دریاهای عمیق آبی رنگ است.

چه کارهایی می توان انجام داد؟
بودن در یک جزیره به معنای آن است که شما موقعیت کشف خیلی چیزها را بدست آورده اید. می توانید در طبیعت بی نظیر پیاده روی کنید و بیشتر راجب اکوسیستم و حیوانات بدانید یا اینکه زندگی لاک پشت های کوچک دریایی را مشاهده کنید. یا به لانه ی مرغ ها سر بزنید و جوجه و تخم مرغ ها را چک کنید.


Bwejuu, ZanzibarBwejuu, Zanzibar
زنگبار نه تنها از خط ساحلی و جنگل های سرسبز که باد گرمسیری در آنجا دمیده می شود، دور نیستید، بلکه دیدی جدید نسبت به تاریخ و فرهنگ این جزیره آفریقایی بدست خواهید آورد. با گذشته پرتکاپو، با داستان سلطان، دزدان دریایی و شاهزاده خانم، و فرهنگ های گوناگون و جالب محلی، آشنا خواهید شد وتعطیلات خود را در آنجا با استقبال از تجربه های جادویی خواهید گذراند.

کجا اقامت داشته باشیم؟
ویلاهای طراحی شده در این جزیره دارای معماری کلاسیک هستند. قوس های دراماتیک، پارچه های زیبا، مبلمانی که با دست حکاکی شده اتاق های منحصر به فردی را به وجود آورده که چشمها را خیره می کند.

چه کارهایی می توان انجام داد؟
از قایق سواری نهایت لذت را ببرید. قایق هایی مجهز به تجهیزات ارتباطی، سایبان، جلیقه نجات و سایر امکانات لازم. نباید این موقعیت را از دست داد، همه باید این سواری آرامش بخش را تجربه کنند.


Lech, AustriaLech, Austria
اتریس در زمستان محیطی کاملا برفی، مهمان نوازی گرم و دلنشین، اسکی و جنب و جوش در اتریش، اقامتی فراموش نشدنی برای شما به وجود می آورد. میراث فرهنگی منحصر به فرد و تاریخ مشخص امپریالیستی را باید به جذابیت یک محل پر از ویلاهای لوکس باشومینه های روشن اضافه کرد. بهترین زمان برای رفتن هنگامی است که همراه با بارش برف باشد. نوشیدن لیوان خوشمزه شکلات داغ در حالی از پشت پنجره ای بزرگ بیرون را نگاه می کنید.

کجا اقامت داشته باشیم؟
lech یکی از شهرهای بزرگ و گران قیمت اتریش است که شامل بهترین اقامتگاه ها است. در این هتل ها، هر اتاق به صورت جداگانه تزئین شده، که دارای آثار هنری معاصر و عتیقه بسیاری می باشد.

چه کارهایی می توان انجام داد؟
برای اسب سواری در مناطق چشم انداز زمستانی زیبا و خوش منظره و فراموش نشدنی آماده شوید.


Male, MaldivesMale, Maldives
برای فرار به مقصد شاعرانه و منحصر به فرد شما باید بر روی مالدیو سرمایه گذاری کنید.لذت بردن از آفتاب در اقیانوس هند، آب و هوای گرم و استقبال مردم محلی، خوردن نهار در کنار چشمه های معدنی از برجسته ترین ویژگی های این مکان می باشد.

کجا اقامت داشته باشیم؟
reethi، محلی که میان یک رشته از مرجان ها، تالاب ها و ماسه های سفید در مالدیو نهفته شده است. حتی نمی توانید تصور کنید که چه نمای نفس گیری خواهد داشت. مهمان نوازی گرم، حفظ حریم خصوصی، ویلاهای واقع در ساحل، سرسبز با آب و هوای گرمسیری، شرایط لذت بخشی را پدید می آورد.

چه کارهایی می توان انجام داد؟
مالدیو دارای تعداد زیادی از جزایر که شما می توانید آنها راکشف کنید. از آشنایی با غذا، رقص محلی، ساخت قایق، آب های سبز فیروزه ای و فرهنگ مردم لذت ببرید یا به جزیره ای خالی از سکنه بروید تا شاهد زیبایی  های دست نخورده  باشید.


Laikipia, KenyaLaikipia, Kenya
چمنزارهای گسترده، حیات وحش با شکوه، خط ساحلی بکر سفید، شن و ماسه و پس زمینه غنی فرهنگی با استراحتگاه  با کلاس و خدمات بی عیب و نقص را در جایی جز کنیا (کشور شمال آفریقا) نخواهید دید.

کجا اقامت داشته باشیم؟
اسکان در منطقه لوکس و اصیل آفریقایی با نام loisaba که خوابی زیر آسمان دست نخورده و پاک با تماشای ستارگان را خواهید داشت.

چه کارهایی می توان انجام داد؟
تجربه ی پرواز با بالن به  صورت گروهی یا خصوصی را می توان در کنیا بدست آورد. مشاهده ی اکوسیستم جذاب و دیدنی و حیات وحش آزاد، دیدن زیستگاه طبیعی حیوانات  را نباید از دست داد.


Nadi, FijiNadi, Fiji
فیجی منطقه ای است مفتخر به ترویج گردشگری و مردم آن سرگرم پرورش سالم و بی خطر و محافظت از زیبایی های طبیعی این جزیره هستند. برای گردشگران فرصت دیدن تالاب کریستال، آبشارها روستایی، جنگل های بارانی سرسبز و صخره های مرجانی پر جنب و جوش ایجاد شده است.

کجا اقامت داشته باشیم؟
گرمی و مهمان نوازی مردم فیجی اقامت راحت، به یاد ماندنی و منحصر به فردی را برای شما به ارمغان خواهد آورد. محصولاتی که در حمام و آبگرم استفاده شده است،90% از تولیدات محلی می باشد.

چه کارهایی می توان انجام داد؟
دیدن مناظر حاوی گیاهان و جانوران، چشم انداز های هوایی و قایق رانی در رودخانه ی پر پیچ که بسیار نفس گیر است و آدرنالین شما را بالا می برد،تجربه ی تکرار نشدنی است.


ترجمه: سحر مردانه  |  منبع: essentialtravel.co.uk