گردشگری و توریسم

تیم فوتبال سایپا به اردوی خود در بروجن پایان داد

تیم فوتبال سایپای تهران برای حضور قدرتمند در جام نوزدهم لیگ برتر، اردوی آمادگی خود را در چهارمحال و بختیاری از هفته گذشته بر پا کرد و در این اردو از بازیکنان تازه پیوسته تیم خود نیز بهره

گرفت.

سایپا دومین تیم لیگ برتری بود که پیش از آغاز فصل نوزدهم جام باشگاه های برتر کشور اردوی آمادگی خود را در چهارمحال و بختیاری زیر نظر ابراهیم صادقی برپا کرد و این اردو به عنوان اردوی نخست امسال سایپا مطرح بود.

بازیکنان تیم سایپا پس از جدایی علی دایی، اردوی آمادگی خود در چهارمحال و بختیاری را زیر نظر ابراهیم صادقی در این استان برای حضور قدرتمند در لیگ برتر پیگیری کردند.

پیش از این نیز در سال های گذشته تیم‌های فوتبال برق شیراز، استقلال اهواز، فولاد خوزستان، استقلال خوزستان، صنعت نفت آبادان، سپاهان نوین، تربیت یزد، پاس تهران و ماشین سازی تبریز، آلومنییوم اراک برخی تیم‌های دیگر حضور جدی تری برای برپایی اردوی آمادگی تیم خود در چهارمحال وبختیاری داشته اند.

به گزارش ایرنا، چهارمحال و بختیاری به دلیل تنوع آب و هوایی و ارتفاع دو هزار متری از سطح دریا بهترین نقطه برای برگزاری اردوهای هوازی از سوی کارشناسان اعلام شده است.

براساس این گزارش، مسابقات لیگ برتر باشگاه‌های ایران هشتم مرداد با شرکت ۱۶ تیم شروع خواهد شد.

بروجن در ۶۰ کیلومتری مرکز چهارمحال و بختیاری است.

۲۰۹۷/