گردشگری و توریسم

استاندار البرز: شرکت مپنا قابلیت رقابت با برندهای اروپایی دارد

عزیزاله شهبازی در حاشیه بازدید از شرکت مهندسی و ساخت بویلر و تجهیزات مپنا با اشاره به اینکه این مجموعه به خوبی توانسته در شرایط سخت تحریم تولید داشته باشد اظهار داشت: این مجموعه در زمینه سلامت، ترابری از جمله ریل و هوا کار می‌کند و حتی در بحث دستگاه آب شیرین کن و مولدهای تولید انرژی خورشیدی سرآمد بین الملل می‌باشد و این باعث افتخار و بالندگی استان البرز است.

وی ادامه داد: دست یکایک مدیران و متخصصانی که در این شرایط تحریم و فشارهای استکبار با فعالیت های خود جایگاه خوبی را در دنیا پیدا کرده اند، به گرمی می فشارم.

نماینده عالی دولت ابراز داشت که در این بازدید مدیریت شرکت مهندسی و ساخت بویلر و تجهیزات مپنا به جهت بالندگی بیشتر خواسته‌هایی داشت.

شهبازی گفت: برای اینکه سطح تولید این مجموعه افزایش پیدا کند بخشی از مشکلات هفته آینده با اعزام گروهی مرتبط را حل و بخشی دیگر را برای مقامات ملی از جمله رئیس جمهوری و معاون اول رئیس جمهوری اجرا و در سطح ملی پیگیری خواهیم نمود.

عبدالمجید رجبی مدیرعامل شرکت مهندسی و ساخت بویلر و تجهیزات مپنا نیز گفت: این مجموعه پاسخگوی بخش عظیمی از برق و انرژی کشور را تأمین می‌کند و ما از سال‌ها قبل تمهیدات لازم را برای شرایط سخت تحریم دیده ایم تا با وجود تحریم‌های ظالمانه تولید متوقف نگردد.

مشکل تأمین سرمایه در گردش عدم پرداخت تسهیلات مالی، تسهیل و تسریع در تأیید ثبت سفارش و واردات کالا، تسهیل و تسریع در ارائه مجوز معافیت حقوق گمرکی و ارزش افزوده از جمله مشکلات این شرکت می‌باشد.

این فعال اقتصادی از مسئولان خواست با همدلی در حد توان برای حل معضلات مجموعه قدم بردارند تا ما نیز با تمام توان به تولید ادامه دهیم.

شرکت مهندسی و ساخت بویلر و تجهیزات مپنا از زیر مجموعه‌های گروه مپنا است که در زمینه طراحی، تأمین، ساخت، نصب و راه اندازی انواع بویلرهای بازیافت حراتی، واترتیوب (پکیج / صنعتی / نیروگاهی) و تجهیزات جانبی مرتبط در بخش‌های نیرو، نفت و گاز، پتروشیمی و سایر صنایع در بازارهای داخلی و خارجی فعالیت دارد.

۹۹۳۳/‏۶۹۹۳