گردشگری و توریسم

فرهنگ حسینی و روحیه شهادت طلبی کابوس دشمنان اسلام است

امیر سرتیپ دوم محمد مختاری فر روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا در حاشیه تشییع پیکر دو شهید تازه تفحص شده دوران دفاع مقدس در اهواز اظهار داشت: این شهدای والامقام از نیروهای لشکر ۹۲ زرهی اهواز بوده که در عملیات منطقه عمومی زبیدات پس از ۳۸ سال به میهن اسلامی ما بازگشتند که با خود پیام های مهمی را برای دشمن آورده اند.

وی افزود: حضور گسترده مردم شهید پرور اهواز در آیین تشییع این شهدا نشان می‌دهد که هنوز ملت شریف ایران یاد و خاطره های این شهدای والامقام را فراموش نکرده اند.

جانشین فرماندهی قرارگاه منطقه ای و ارشد آجا در جنوب غرب ادامه داد: درون تابوت این شهدا ایدئولوژی اسلامی، ایستادگی و مقاومت و روحیه شهادت طلبی ملت ایران نهفته است و مانیز تا آخرین قطره خون راه شهدا را ادامه می‌دهیم.

وی بیان کرد: نیروهای مسلح در کنار ملت شریف ایران تا آخرین نفس مقابل توطئه های دشمن ایستاده اند و ذره ای از مواضع خود عقب نشینی نخواهد کرد.

امیر سرتیپ دوم مختاری تصریح کرد: پشتوانه این شهدا فرهنگ حسینی است که این فرهنگ هیچگاه کهنه نخواهد شد.

آیین تشییع پیکر پاک و مطهر شهیدان قاسم بلند و عبدالرضا حمودی از شهدای هشت سال دوران دفاع مقدس روز جمعه از مصلای مهدیه تشییع روز شنبه نیز در شهرستان های اهواز و آبادان به خاک سپرده خواهد شد.

۹۵۹۴/‏۶۰۶۴