گردشگری و توریسم

هنر نقش موثری در کاهش آسیب های اجتماعی دارد

عبدالله نادری روز جمعه در جشن پایان دوره موسیقی کودکان خورموج افزود: با توجه به استعداد کودکان و نوجوانان این شهرستان تقویت برنامه‌ها و زیرساخت های فرهنگی و هنری در شهرستان ضروری است.

وی بیان کرد: با توجه به اعلام آمادگی شهرستان دشتی در زمینه برگزاری کنسرتی در سطح ملی با حضور یکی از خوانندگان ممتاز کشور امید می‌رود هر چه زودتر این کنسرت برگزار شود.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دشتی گفت: هنر جریان هد فدار و آگاهانه‌ای برای شکوفا کردن و به فعلیت درآوردن استعدادهای درونی است.

حمید زارعی افزود: هنر نوعی رستگاری است که ما را از خواستن یعنی نوعی درد و رنج، آزادی می بخشد و وسیله خلقت است برای انسان تا با کمک آن وجود خود را بسط دهد و در طول تاریخ ماندگار شود.

وی خاطرنشان کرد: برای توسعه هنر و به ویژه موسیقی در سال های اخیر با موانع فراوانی روبرو بوده‌ایم اما با حمایت فرماندار و همراهی مردم و هنرمندان حرکت‌ها رو به جلو بوده است.

در این برنامه قطعه های مختلف موسیقی از سوی گروه موسیقی کودکان خانه هنر اجرا شد.

در پایان این مراسم از طوبی شیرکانی بابت کسب عنوان برگزیده جشنواره ملی قصه گویی کشور و از عبدالله نادری فرماندار شهرستان دشتی به دلیل حمایت از برنامه‌های فرهنگی و هنری دراین شهرستان تقدیر شد.

شهرستان دشتی با ۸۶ هزار نفر جمعیت در ۸۰ کیلومتری جنوب بوشهر واقع است.

/‏۶۰۴۷/‏۶۰۴۵/‏۷۲۰۶