گردشگری و توریسم

شهرداری تهران: صداوسیما در جلب مشارکت برای شورایاری ها نقش مهمی دارد

به گزارش شامگاه چهارشنبه ایرنا از روابط عمومی این معاونت، محمدرضا جوادی یگانه امروز در نخستین گردهمایی اعضای هیات های اجرایی مناطق ۲۲ گانه پنجمین دوره انتخابات شورایاری های پایتخت در ایوان شمس بیان کرد که درخواست کرده ایم همکاری صدا و سیما در خصوص تبلیغات شورایاری ها بیشتر شود.
در این خبر ارسالی آمده است: از آنجاکه زمان تبلیغات رسمی پنجمین دوره انتخابات شورایاری های شهر تهران به تازگی و پس از اعلام تاریخ ثبت نام (سوم تیرماه) آغاز شده است صدا و سیما در راستای تحقق رسالت ذاتی خود در خصوص امر اطلاع رسانی و ترغیب مردم به حضور در پای صندوق های رای به وظایف خود عمل کرده و بر اساس درخواست شهرداری تهران و همکاری سازمان، قرار است در جهت گسترش تبلیغات و اطلاع رسانی این دوره از انتخابات شورایاری ها گام بردارد.
معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران در ادامه اعلام کرده که صدا و سیما به عنوان رسانه ملی می تواند در تحقق امر مشارکت شهروندان تهرانی در عرصه مدیریت شهری و تشویق آنان به حضور در پای صندوق های رأی محلات نقش مهم و اثرگذاری ایفا کند و شهرداری تهران نیز که برای نخستین بار وظیفه برگزاری انتخابات به صورت مستقل را بر عهده دارد، نیازمند مشارکت و حمایت رسانه ملی است.
همچنین بر اساس مذاکرات صورت گرفته میان معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهردار تهران با معاونت سیما، شبکه پنج سیما و رادیو تهران، هماهنگی بین ستاد اجرایی انتخابات پنجمین دوره شورایاری ها و سازمان صدا و سیما صورت پذیرفته است.
به گفته جوادی یگانه، کمیته تبلیغات پنجمین دوره انتخابات شورایاری ها نیز در تلاش است تا محصولات خود را هر چه زودتر در معرض نمایش و انتشار عمومی شهروندان قرار دهد تا بر پایه شعار تهران شهری برای همه، شاهد مشارکت و حضور شهروندان تهرانی در پای صندوق های رای باشد.
به گزارش ایرنا، در خبری که امروز به نقل از معاون شهردار تهران انتشار یافته بود بر همکاری کردن صداوسیما در زمینه انتخابات شورایاری ها تاکید شده بود. پنجمین دوره انتخابات شورایاری‌های تهران چهارم مرداد امسال برگزار می شود.
داوطلبان شرکت در این انتخابات می توانند با مراجعه به نشانی Shorayari.tehran.ir و ارائه مدارک مورد نیاز، تقاضای خود را برای شرکت در این انتخابات ثبت کنند.
شورایاران پایتخت به عنوان انجمن محله در اداره بهتر محلات با مدیریت شهری همکاری می‌کنند.
تهرام/۷۲۴۵/ ۱۰۰۸