گردشگری و توریسم

از حضور بازیکنان مدارس فوتبال غیرمجاز در مسابقات جلوگیری می شود

ایرج عبدی روز سه شنبه در مصاحبه با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: همچنین با مدارس فوتبال بدون مجوزی که اقدام به ثبت نام غیر قانونی می کنند نیز برخورد خواهیم کرد.

وی افزود: هیات فوتبال استان گیلان نیز برای چندمین بار و بنا به ضرورت اعلام کرده که هرگونه ثبت نام در مدارسی که مجوز سال ۹۸ را دریافت نکرده اند غیر قانونی بوده و هرگونه مشکلی از قبیل فنی و اخلاقی متوجه خود خانواده ها می باشد.

وی بیان کرد: تاکنون بیش از ۷۰ مدرسه فوتبال برای سال جاری مجوز دریافت کرده اند که لیست مدارس فوتبال دارای مجوز سال ۹۸ سطح استان گیلان در سایت و کانال اطلاع رسانی رسمی هیات فوتبال استان به آدرس http://footballguilan.com/statics/9/ و GFAIR@ قابل مشاهده است و خانواده ها می توانند با مراجعه به این سایت و انتخاب مدرسه فوتبال مجاز، فرزندان خود را در این مدارس که مربیان دارای مدرک معتبر و مورد تایید هیات فوتبال استان هستند، ثبت نام کنند.

وی ادامه داد: همچنین به تمام اشخاصی که در مدارس بدون مجوز اقدام به ثبت نام افراد می کنند نیز اعلام می داریم که فعالیت آنان غیر قانونی بوده و هیات فوتبال استان از طریق مجاری قانونی پیگیر فعالیت غیر مجازشان خواهد بود.

عبدی خاطرنشان کرد: مربیانی که در این کلاس های غیرمجاز فعالیت کنند اجازه هیچگونه فعالیتی در سطح استان و کشوری نخواهند داشت و از ارتقای آنها توسط کمیته آموزش جلوگیری خواهد شد.

مسئول مدارس فوتبال گیلان گفت: ثبت نام در کلاس های غیرمجاز به اسم اوقات فراغت هیچگونه خروجی فنی نخواهد داشت و برخلاف تبلیغات غیرواقعی با حضور و ثبت نام در این گونه کلاس ها، فوتبال آموزان اجازه حضور در مسابقات و فستیوالها را نیز نخواهند داشت.

وی اظهار کرد: همچنین گرفتن هرگونه وجه از والدین فوتبال آموزان غیرقانونی بوده و کمیته جوانان و استعدادیابی هیات فوتبال استان هر ساله در این فصل از سال بیشتر انرژی خود را صرف مبارزه با اینگونه کلاسهای غیرمجاز می کند تا خانواده ها، فرزندان خود را با خیالی آسوده راهی مدارس فوتبال دارای مجوز نمایند.

۷۲۸۵ /‏۶۰۳۰