گردشگری و توریسم

خدمات بلیط فروشی در حضور هواداران ارومیه‌ای شفاف سازی شد

به گزارش ایرنا به نقل از شهرداری ارومیه، یاسر اسدپور با اشاره به وجود شائبه هایی در خصوص فروش بلیت لیگ ملت های والیبال افزود: برای رفع هرگونه ابهام و شائبه جمعی از جوانان و هواداران معترض و گلایه مند به محل سازمان فاوا دعوت شدند و در برابر چشمان آنان مراحل فروش آنلاین بلیط مسابقات تشریح شد.

وی با بیان اینکه این جوانان به نمایندگی از سوی هواداران حضور داشتند، بیان کرد: ترافیک بسیار زیاد سایت بلیط فروشی بر همگان آشکار است و به این ترتیب امکان خرید بلیط از سوی تنها درصد کمی از کسانی که وارد سایت می‌شوند، وجود دارد و این امر باعث برخی اعتراض ها و گلایه مندی ها شده است.

اسدپور با بیان اینکه شفاف سازی با دستور شهردار ارومیه و پیگیری‌های معاون برنامه ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری و در حضور وی انجام شد، افزود: مهندسان انفورماتیک سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات در جهت حل مشکلات با ارائه اسناد معتبر و آمار مراجعه کنندگان در این جلسه به هواداران شهر عاشقان والیبال پاسخ دادند.

به گزارش ایرنا مسابقات هفته سوم لیگ ملت‌های والیبال به میزبانی ایران و در شهر ارومیه با حضور تیم‌های ایران، لهستان، روسیه و کانادا برگزار می‌شود و نخستین مسابقه این هفته بین تیم‌های لهستان و روسیه در ساعت ۱۵:۳۰ امروز برگزار شد.

در حالی که مسابقه ایران و کانادا قرار است از ساعت ۱۸:۳۰ آغاز شود، تماشاگران زیادی برای دیدن مسابقه خود را به سالن غدیر ارومیه رسانده اند و تعدادی از زنان تماشاگر هم که توانسته اند بلیت مسابقه را در روزهای گذشته تهیه کنند، برای تماشای مسابقات وارد سالن شده اند.

سعید معروف، میلاد عبادی پور، مرتضی شریفی و محمدرضا حضرت پور چهار ارومیه‌ای فهرست ۱۴ نفری تیم ملی ایران برای حضور در هفته سوم لیگ ملت‌های والیبال هستند.
این رویداد ورزشی با حال و هوای متفاوتی در ارومیه دنبال می‌شود زیرا این شهر از یک سو برای نخستین بار تعدادی از این رقابت‌های مهم بین المللی را میزبانی می‌کند و از سوی دیگر مردم علاقه مند این شهر به رشته والیبال با حساسیت بالا درخشش بازیکنان ملی پوش ارومیه‌ای را دنبال می‌کنند.
موضوع میزبانی شهر ارومیه در هفته سوم لیگ ملت‌های والیبال در اواخر سال گذشته تصویب و نهایی شد و نخستین گام‌ها برای میزبانی باشکوه و بدون مشکل در این خصوص طی این مدت برداشته شد تا نام ارومیه در تاریخ این رقابت‌ها به یادگار بماند.
طی سال‌های گذشته تنها تهران به لحاظ شرایط فنی و استانداردهای برگزاری مسابقات، استحقاق میزبانی رقابت‌های بین المللی از جمله در حوزه والیبال را داشت و در چنین شرایطی ارومیه نخستین شهر به جز پایتخت به شمار می‌رود که لیگ ملت‌های والیبال را میزبانی خواهد کرد.
میزبانی شایسته این شهر در رقابت‌های موسوم به «AVC CUP » طی سال ۱۳۸۹ خاطره خوبی در ذهن والیبال دوستان آسیایی، ایرانی و ارومیه‌ای برجا گذاشت که همین امر تجربه بسیار خوبی برای رقابت‌های بزرگ‌تری چون لیگ ملت‌های والیبال محسوب می‌شود.
پس از آن نیز رقابت‌های آسیایی دیگری به میزبانی ارومیه برگزار شد که این شهر والیبال خیز با روسفیدی از آن بیرون آمد و نام پایتخت والیبال آسیا برای این شهر تبلور یافت.

۷۱۵۶/‏۳۰۷۲