گردشگری و توریسم

نمایش موزیکال قصه محیط بان در ساری روی صحنه رفت

معصومی در حاشیه آغاز این نمایش در گفت و گو با خبرنگار ایرنا ضمن اشاره به جایگاه حفظ محیط زیست، گفت د: این اثر تحت تأثیر حوادث اخیر سیل‌های بی رویه در کشورمون نوشته شد و داستان مهاجرت حیوانات از جنگل را بازگو می‌کند که بر اثر ندانم کاری انسان‌ها لانه و امنیتشان به خطر افتاد.

وی اضافه کرد: در این نمایش محیط بان سعی دارد با راهکارهایی با کمک بچه‌ها و جنگلبان و کلاغ‌های خبرچین حیوانات را به محیط زندگیشان بازگرداند.

این بانوی هنرمند گفت: نمایش قصه محیط بان بار محتوایی بسیار ارزنده‌ای در حوزه آموزش محافظت از محیط زیست دارد و به مناسبت هفته محیط زیست بر روی صحنه رفته و امیدوارم سازمان ها و نهادهای فرهنگی هنری و متولیان فرهنگ از این اثر حمایت کنند.
منیژه معصومی متولد سال ۱۳۴۲ خورشیدی بهشهر است. او فعالیت هنریش را در ۱۰ سالگی با بازی در نمایش “شهر قصه” اثر بیژن مفید و کارگردانی برادرش خسرو معصومی آغاز کرد. از آن پس در فیلم‌ها و نمایش‌های دیگر برادرش علی معصومی حضور یافت.
وی با تأسیس گروه تئاتر “دیدار” به صورت مستقل امور هنریش را دنبال کرد و در چندین جشنواره استانی، منطقه‌ای و ملی درخشید
این بانوی هنرمند در نمایش‌های “یک تا بی نهایت صفر”، “مهمان سرزمین خواب”، “بودن یا نبودن”، ” چگونه بیست ماهی را میان ده نفر تقسیم می‌کنند”، ” ماهی سیاه کوچولو”، ” الدوز و کلاغ‌ها”، ” انفجار بادبادکها ” بازی کرد.

کارگردانی نمایش “ما برای دون ماکله زیتون نمی چینیم”، نویسندگی و کارگردانی نمایش‌های ” یک روز با بچه‌ها در مهدکودک”، “اضافه حقوق”، “بازگشت”، “وقتی فراموش شدیم”، “وانیا “، “یه شب مهتاب”، “نشانی”،

“آیدا”، ” کاشکی”، “جاده” هم از دیگر سوابق هنری معصومی است.

قصه محیط بان تا پایان خرداد ماه در سالن سلمان هراتی ساری روی صحنه خواهد ماند.

۹۹۱۹/‏۱۶۵۴