گردشگری و توریسم

رضایت مندی سرمربیان تیم های فوتبال همیاری و سپیدار از بازیکنانشان

به گزارش خبرنگار ایرنا، هفته نوزدهم رقابت های لیگ برتر فوتبال بانوان در حالی در ورزشگاه شهید وطنی شهرستان قائمشهر برگزار شد که تیم سپیدار قائمشهر بازی را با نتیجه ۳ بر ۲ به تیم همیاری ارومیه واگذار کرد.

**باخت حق تیم سپیدار قائم شهر نبود

سرمربی تیم بانوان سپیدار قائم شهر گفت: بازیکنان این تیم در مقابل تیم همیاری ارومیه فوق العاده خوب بازی کرده‌اند و ۲ گل زدند، حقمان باخت نبوده است.

سارا آذری در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، افزود: متأسفانه در بازی فوتبال فراز و نشیب‌های فراوانی وجود دارد ما نمی‌توانیم اتفاقات رخ داده را پیش بینی کنیم بلکه باید در هر بازی امتیازی را که کسب می‌کنیم، قبول کنیم.

سرمربی تیم سپیدار قائم شهر با بیان اینکه فصل دوم را با سختی‌های فراوانی پشت سر گذاشته‌ایم، افزود: بازیکنان این تیم اکثراً کم سن و سال هستند، آنان خوشبختانه با این سن کم هنوز جا نزده‌اند و با غیرت بازی می‌کنند، من از آنان رضایت کامل دارم.

آذری در خصوص تیم همیاری ارومیه، گفت که تیم همیاری ارومیه در میانه جدول است، این تیم چندین سال در لیگ برتر است و بازیکنان قدرتمندی را دارد.

سرمربی تیم سپیدار قائم شهر یکی از ضعف تیم خود را ضربات ایستگاهی اعلام کرد و گفت که ضعف در ضربات ایستگاهی باعث شد تا شرایط برایمان در بازی سخت شود.

وی با بیان اینکه به بازی‌های آینده چشم دوخته‌ایم، افزود: هر چند بازی‌های سختی را پیش رو داریم، اما تمام تلاشمان را می‌کنیم تا بتوانیم در لیگ برتر بمانیم.

** گرمای شرجی در قائمشهر مانع از گل‌های بیشتر تیم ما شد

سرمربی تیم فوتبال بانوان همیاری ارومیه، گفت: گرمای شرجی هوا در ورزشگاه شهید وطنی قائم شهر مانع از گل‌های بیشتر تیم ما به تیم سپیدار قائم شهر شده است.

الناز دواتگر در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، افزود: گرمای شرجی هوا در شهرستان قائم شهر باعث کم آوردن نفس بازیکنان تیم ما شد اما با این حال موفق شدند سه بار دروازه تیم حریف را باز کنند.

وی با اعلام اینکه در بازی مقابل تیم سپیدار قائم شهر ما با سه مصدوم و یک محروم مواجه بوده‌ایم، گفت: با این اوصاف از بازیکنان تیم خودم راضی هستم اما بازیکنانم آنگونه که باید نتوانستند تاکتیک های خود را عملیاتی کنند.

سرمربی تیم همیاری ارومیه با اشاره به اینکه تیم سپیدار قائمشهر امروز بازی خوبی را به نمایش گذاشت، بیان کرد: بازیکنان تیم سپیدار قائم شهر به نسبت نیم فصل اول عالی عمل کرده‌اند و امروز گویا ما با بازیکنان جدیدی مواجه بوده‌ایم.

دواتگر گفت: تمام تلاشمان را برای رسیدن به رده بالاتر به کار خواهیم گرفت، اما در حال حاضر اختلاف تیم ما با تیم رده هفتم بسیار بالا است و ما باید سه بازی را بدون باخت پشت سر بگذاریم تا بتوانیم به رده بالاتر صعود کنیم.

وی بازی‌های پیش رو تیم خود را سخت تلقی کرد و گفت که بازی بعدی تیم ما با تیم شهرداری سیرجان است و بازی سختی پیش رو داریم.

/ ‏۱۸۹۹/‏۷۳۳۴