گردشگری و توریسم

امام جمعه بناب: تمام مسائل و بحران های اقتصادی در سایه مقاومت قابل حل است

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام مصطفی باقری بنابی در خطبه های نماز جمعه این هفته این شهرستان با بیان اینکه در زمان کنونی ایران اسلامی زیر ذره بین عقلای عالم قرار دارد، افزود: مسائل و فشارهای اقتصادی زود گذرند و آنچه ماندگار خواهد بود عزت و شوکت است که خداوند، پیامبر اکرم (ص) و تمام ائمه اطهار (ع) به آن وعده داده‌اند.

وی اظهار داشت: نباید برای مسائل جزئی در کشور به نظام، رهبری و مسئولان سوءظن داشته باشیم و در زمان کنونی همان طور که رهبر معظم انقلاب نیز مکرر به آن تاکید کرده‌اند، روز مقاومت است.

خطیب جمعه بناب با اشاره به اینکه مومنین باید دائم همدیگر را به صبر و مقاومت توجه داده و توصیه کنند، گفت: دنیا در زمان کنونی به نظام اسلامی، رهبر معظم انقلاب و مردم ایران اسلامی با این دیدگاه نگریسته و می‌نگرد.

حجت الاسلام باقری بنابی با اشاره به ایام سالروز تخریب قبور ائمه (ع) و تسلیت این مصیبت به ساحت امام عصر (عج) ادامه داد: در هیچ دین، مذهب و آیینی به قبور انسان‌ها اهانت نمی‌شود.

وی یادآوری کرد: در آن مقطع قبر شریف علی (ع) نیز برای مصون ماندن از این اقدام شوم بیش از ۱۰۰ سال مخفی ماند و با توجه به اینکه انسان‌های کج اندیش همواره ریشه دارند در سال‌های اخیر نیز قبور اولیای الهی مورد حمله داعشی ها قرا گرفت.

حجت الاسلام باقری بنابی، افزود: اگر تلاش‌های جوانان و مدافعان حرم نبود، بزرگ‌ترین بلا در تاریخ اسلام رخ می داد بنابراین جوانان ایران اسلامی با سپر قرار دادن جان‌های خود از ناموس ممالک اسلامی به ویژه از حرم اهل بیت (ع) دفاع کردند.

۸۰۲۳/‏۳۰۷۱