گردشگری و توریسم

رئیس سازمان لیگ : مسئول نظم و امنیت ورزشگاه نیستم

به گزارش ایرنا حیدر بهاروند بعد از پایان دیدار تیم‌های پرسپولیس و داماش در خصوص احضارش به کمیته اخلاق فدراسیون در جمع خبرنگاران اظهار داشت: چیزی کتباً به من اعلام نشده و این موضوع را از شما می شنوم، اجرای قانون وظیفه بنده بود که انجام دادم.

وی ادامه داد: شنیده‌ام اتفاقاتی در تهران رخ داده و مطالبی بیان شده که دور از عدالت است. قبل از قضاوت در خصوص فینال جام حذفی باید فضا و شرایط را بررسی کرد آنگاه بیان داشت چه کسی مقصر است.

بهاروند در پاسخ به این سوال که چه کسی را مقصر این حواشی می‌داند گفت: شما باید بهتر بدانید. حتماً گزارش خود را به مقامات مسئول خواهم داد. می‌توانستم ساده‌ترین راه را انتخاب کنم و بازی را تعطیل کنم ولی فکر این را کردم که ۳۰ هزار نفر به استادیوم آمده اند.

وی گفت: مسئولان داماش می‌گفتند ما به زمین نمی‌آییم چون تماشاگرانمان را به داخل ورزشگاه راه نمی‌دهند. آیا مسئول کنترل و رفت و آمد تماشاگران هم من هستم؟

بهاروند در پاسخ به این پرسش که آیا مسابقات لیگ برتر مهندسی شده بود گفت: اگر مسابقات مهندسی شده چگونه تا هفته آخر ۴ تیم مدعی بودند؟ آیا پنالتی سپاهان که اعلام شد بازی‌ها مهندسی نشده بود؟ یا اگر بازیکن پرسپولیس از پشت محوطه شوت زده و توپ به پای مدافع سپاهان خورده و داخل دروازه این تیم رفته باید بگوییم بازی‌ها مهندسی شده است؟ به نظرم این حرف‌ها درست نیست.

تیم پرسپولیس عنوان قهرمانی جام حذفی را به خود اختصاص داد.

۹۸۷۹/‏۶۰۶۸