گردشگری و توریسم

استاندار یزد: رفع مشکل مردم در تعامل و همکاری با دادگستری انجام شود

به گزارش عصر روز یکشنبه اداره کل روابط عمومی استانداری، محمدعلی طالبی در این دیدار افزود: تاکنون تعامل بسیار خوبی در مجموعه شورای تأمین استان وجود داشته است و گاهی مشاهده می‌شود بسیاری از موضوعات و مشکلاتی که در استان‌های دیگر محل چالش است در یزد بر مبنای همکاری حل و فصل می‌شود.
وی ادامه داد: متأسفانه بر اساس وجود برخی ذهنیت‌ها نسبت به دستگاه‌های مختلف و یا پیش فرض‌های ذهنی بعضی از نهادها نسبت به یکدیگر، واکنش‌هایی در جامعه ایجاد شده، اما هدف ما در یزد گذر از این جریانات و تقویت زمینه‌های خدمت به مردم و نظام است.
استاندار یزد خاطر نشان کرد: می‌توان بر اساس هماهنگی، هم افزایی و تعامل، توان و ظرفیت‌های مختلف را در کنار هم و در راستای رفع مسائل و مشکلات مردم قرار دهیم و این امر بسیار اثربخش خواهد بود.
طالبی اظهار داشت: اغلب فرمانداران از همکاری مسئولان دادگستری و دادستان‌ها به ویژه در شوراهای تأمین و در جهت مدیریت مسائل مختلف رضایت دارند و می‌توان با تقویت فضای حاکم به نتایج موثرتری نیز رسید و قطعاً اگر همکاری و هماهنگی بین دستگاه قضایی و فرمانداران برقرار باشد، دستاوردهای خوبی برای شهرستان‌ها در پی دارد.
وی بیان کرد: با حضور رئیس کل جدید دادگستری استان و با اتکاء به ظرفیت و سرمایه اجتماعی بسیار خوبی که از آن برخوردارند، اقدامات چشمگیری را در جهت رفع مشکلات و دغدغه‌های مردم شاهد خواهیم بود.
استاندار یزد به آمادگی مجموعه استانداری و شورای تأمین استان جهت همکاری با دادگستری اشاره کرد و یادآور شد: با تکیه بر روحیه تعامل، همکاری مشترک برای حل مشکلات مردم و خدمت به نظام، خود را جدا از قوه قضائیه نمی‌دانیم و در این مسیر در کنار هم هستیم.

حجت الاسلام غلامحسین محسنی اژه ای معاون اول قوه قضائیه نهم خرداد ماه در سفر به یزد، غلامعلی دهشیری را به عنوان رئیس کل دادگستری یزد معرفی کرد.

۷۵۳۶/‬ ۲۰۴۷/‏‏

استاندار یزد
استاندار یزد