گردشگری و توریسم

حضور مردم محاسبات دشمن را مختل کرد

«هادی اکبر زاده» معاون علمی و تقسیم کار ملی مرکز الگوی ایرانی- اسلامی پیشرفت روز جمعه در حاشیه مراسم راهپیمایی روز قدس، در گفت و گو با خبرنگار ایرنا در مورد پیام حضور گسترده مردم گفت: این حضور علاوه بر مسئله قدس نشان دهنده حمایت مردم از نظام حضوری اسلامی ایران است. این حضور در حالی اتفاق افتاده است که دشمن با فشار اقتصادی و جنگ روانی می خواست مردم را از نظام جدا بکند اما امروز مردم نشان داده اند حامی نظام هستند و دشمن شناخت درستی از تحولات ایران ندارد.
وی در مورد پیام حضور مردم برای مقابله با معامله قرن هم اظهار کرد: امسال، قدس از شرایط ویژه ای برخوردار است. امسال توطئه‌هایی در منطقه شکل گرفته و آمریکا معامله قرن را مطرح کرده است. این عوامل منجر به اهمیت ویژه مراسم قدس امسال شده است
وی افزود: با توجه به این مساله حضور قشرهای مختلف مردم و مخصوصاً قشرهای نخبه و تحصیل کرده که به نوعی گروه‌های مرجع جامعه محسوب می‌شوند از اهمیت بالایی برخوردار است. این گروه‌ها باید در بین ملت‌های مسلمان آگاهی ایجاد کنند تا مسلمانان با وحدت و همدلی مانع شکل گیری توطئه‌ها علیه ملت و سرزمین فلسیطن شوند.
استاد دانشگاه صنعتی اصفهان با اشاره به حضور گسترده مردم با توجه به مشکلات اقتصادی هم بیان داشت: این حضور نشان دهنده این امر است که مردم وظیفه خود را هوشیارانه انجام دادند و علرغم وجود همه فشارها و همه مشکلات اقتصادی مردم در صحنه هستند. این امر وظیفه مسئولان را مضاعف می کند که توجه بیشتری به مشکلات مردم و ارتباط با مردم داشته باشند و با رفع مشکلات مردم منجر به بالا رفتن رضایت این مردم شوند.

دانام **۹۴۸۷**۹۱۸۹