گردشگری و توریسم

راهپیمایی با شکوه روز قدس در البرز آغاز شد

به گزارش ایرنا، روزه داران البرزی با در دست داشتن پلاکاردهایی در حمایت از مردم مظلوم فلسطین، ضمن اعلام انزجار خود از اشغالگران صهیونیستی، بار دیگر بر اسلامی بودن سرزمین فلسطین تاکید کردند.

در کلانشهر کرج، مردم با سر دادن شعارهای مر گ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل، ما اهل کوفه نیستیم علی تنها بماند بر تداوم تقویت جبهه مقاومت و مقابله با رژیم صهیونیستی و حامیان منطقه‌ای و غربی آن تاکید دارند.

همچنین شرکت کنندگان در این راهپیمایی بار دیگر با آرمان‌های والای انقلاب، امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری تجدید بیعت کردند.

در شهر کرج مسیرهای راهپیمایی، میدان شهدا، خیابان مهدیه (مظاهری)، میدان توحید، بلوار امامزاده حسن (ع) و مصلی نماز جمعه کرج مملو از جمعیت راهپیمایان روزه دار است.

علاوه بر کلانشهر کرج، راهپیمایی روز جهانی قدس در شهرستان‌های ساوجبلاغ، طالقان، فردیس، اشتهارد و نظرآباد نیز با حضور گسترده مردم و مسئولان به سمت مصلاهای نماز جمعه در حال برگزاری است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان البرز در گفت وگو با خبرنگاران گفت: روز جهانی قدس امسال با توجه به معامله قرن برای نجات اسرائیل غاصب از اهمیت بالایی برخوردار است چراکه دشمنان به دنبال ایجاد یک کمربند ایمنی برای رژیم اشغالگر قدس هستند.

حجت الاسلام محمد حسین روحی یزدی افزود: علاوه بر شهرستان کرج در ۱۴ مرکز برگزاری نماز جمعه در این استان ویژه برنامه‌های روز قدس را خواهیم داشت.

۷۴۱۴/‏‬ ۶۱۵۵