گردشگری و توریسم

پارس جنوبی برابر شهریار ساری انتظارات را برآورده کرد

به گزارش ایرنا، مسلم مسیگر پنجشنبه شب پس از برد ۷ بر صفر تیمش برابر شهریار ساری در جمع خبرنگاران افزود: در این دیدار 2 هدف گل نخوردن و برتری با تعداد گل بالا در دستور کار تیم بود که با همت بازیکنان این  مهم محقق شد.

وی بیان کرد: پارس جنوبی در این دیدار هفت گل به ثمر رساند ولی با این وجود فرصت های زیاد گلزنی نیز از دست داد.

مسیگر ادامه داد: با این وجود از عملکرد بازیکنانم و بویژه بازیکنان جوانان تیم رضایت کامل دارم چراکه بازیکنان با تمام توان برابر حریف ظاهر شدند و شایستگی های خود را اثبات کردند.

وی یادآور شد:  محمد علی نظر زاده از جوانان آینده داری است که  با زدن ۲ گل شب درخشانی را برای خود و پارس جنوبی رقم زد.

مسیگر افزود: شرایط برای شکوفایی استعدادهایی همچون نظر زاده و سایر هم سن و سالان او در پارس جنوبی مهیا است و آنها باید قدر چنین شرایطی را بدانند و برای پیشرفت نهایت تلاش خود را بکار گیرند.

وی در ارتباط با نحوه قضاوت داور این دیدار نیز گفت: پس از زیاد شدن اختلاف نتیجه داور در برخی از صحنه ها به سود حریف سوت زد که چنین روندی در مسابقات فوتبال طبیعی است.

مسیگر در ارتباط  بازی هفته آینده تیمش برابر تیم شهدا چلیچه چهارمحال بختیاری نیز گفت: در این دیدار حریف اصلی ما توپ، نور و زمین غیر استاندارد ورزشگاه حریف است که از هم اکنون باید خود را برای چنین شرایطی آماده کنیم.

ملی پوش تیم ملی فوتبال ساحلی درباره وضعیت این تیم نیز ادامه داد: با رفتن سرمربی برزیلی اکنون عباس هاشم پور سرمربی تیم ملی فوتبال ساحلی است.

مسیگر یادآور شد: بعد از بازی هفته آینده دور جدید از تمرین های تیم ملی فوتبال ساحلی آغاز می شود.

پارس جنوبی با این برد ۱۸ امتیازی شد و به صدرنشینی خود در لیگ برتر ساحلی تداوم بخشید.
در هفته نهم بازی ها پارس جنوبی با تیم شهدا چلیچه چهارمحال بختیاری دیدار می کند و شهریار ساری نیز به مصاف ملوان بندرگز می رود.
7212/6045