گردشگری و توریسم

خط مشی صدا و سیما باید خط دهی های مقام معظم رهبری باشد

به گزارش ایرنا؛ آیت الله «مصطفی علما» روز پنجشنبه در نشست با مدیرکل صدا و سیمای مرکز کرمانشاه، بیان داشت: فرمایش ها و خط دهی های مقام معظم رهبری در خصوص صدا و سیما و همه موضوعات فقط یک سخنرانی نیست بلکه نتیجه کارشناسی شده کارگروه ها و جلسات کارشناسان بزرگ کشور است که همه مسئولین باید مسیر راه خود را با آن مشخص کنند.
وی افزود: صدا و سیما باید نهایت تلاش خود را در حفظ فرهنگ و ارزش های جامعه انجام دهد و در مقابله با رسانه های مخرب و فاسد بیگانگان نهایت تلاش خود را در جذب مخاطب انجام دهد.
مدیرکل صدا و سیمای مرکز کرمانشاه نیز گفت: کرمانشاه میزبان دومین جشنواره ملی پویانمایی و برنامه‌های عروسکی تلویزیونی ایران است که در روزهای آینده انجام خواهد شد.
«افشین امیری» افزود: این جشنواره فرصت مناسبی برای معرفی استان کرمانشاه و فرهنگ و جاذبه های آن است که ان شاالله بتوانیم از این فرصت نهایت استفاده را ببریم.
وی گفت: صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران در خدمت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و منویات مقام معظم رهبری است و مرکز کرمانشاه نیز مطیع مقام معظم رهبری و نماینده ایشان در استان است و همه تلاش خود را برای اعتلای این نظام و استان انجام خواهد داد.
۳۰۳۳/۸۰۶۶