گردشگری و توریسم

سه هزار و 150 دقیقه برنامه زنده از جشنواره ملی پویانمایی پخش می شود

به گزارش خبرنگار ایرنا، افشین امیری روز پنجشنبه در جلسه هماهنگی برگزاری دومین جشنواره ملی پویانمایی که در کرمانشاه برگزار می شود، افزود: پخش این مدت برنامه زنده در طول یک هفته ظرفیت بسیار گسترده و قابل توجهی است که آثار و پتانسیل قابلیت های استان را به کشور معرفی کنیم.

وی در ادامه با بیان اینکه مراسم اختتامیه این جشنواره با حضور سعید آقاخانی کارگردان سریال پرطرفدار «نون خ» برگزار می شود، اظهار داشت: کارناوال های شادی در سه شهرستان و برنامه های شادی پیمایی در ۳۵ نقطه استان برگزار می شود و برنامه های شاد کودکانه ای مانند خاله شادونه و فتیله ها نیز در این ایام در کرمانشاه اجرا خواهد شد.

دبیر برگزاری جشنواره ملی پویا نمایی کرمانشاه در ادامه با بیان اینکه این جشنواره یک برنامه فراگیر و گسترده برای استان است از همه دستگاه های اجرایی خواست در فراهم کردن تدارکات به ویژه در قسمت اسکان، پذیرایی و رفت و آمد مهمانان هنرمند مشارکت بسیج وار داشته باشند.

وی در ادامه مکان برگزاری آیین های افتتاحیه و اختتامیه این جشنواره را سرسرای انتظار کرمانشاه اعلام کرد و گفت: باید این سالن را از نظر نور پردازی، وسایل سرمایشی، برق اضطراری، صندلی و کف پوش، فضای سبز، تبلیغات محیطی آن آماده کرد که نیازمند هم افزایی دستگاه های متولی است.

امیری با بیان اینکه هفت روز در سالن انتظار و بوستان کوهستان تاق بستان برنامه های شادی پیمایی برگزار می شود، گفت: حدود هزار نفر از سراسر کشور در این جشنواره شرکت خواهند کرد.

**دستگاه های اجرایی در برگزاری بهتر جشنواره ملی پویا نمایی مشارکت کنند

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمانشاه نیز در این جلسه خواستار استفاده از ظرفیت دستگاه های اجرایی در بحث اسکان، پذیرایی و رفت و آمد مهمانان این جشنواره شد و گفت: به تمام دستگاه ها برای همکاری با عوامل اجرایی برگزاری جشنواره پویا نمایی ابلاغیه فرستاده شده و کمیته های برگزاری باید هم افزایی بهتری برای تدارکات این مراسم داشته باشند.

محمدابراهیم الهی تبار در ادامه به تجهیز سالن انتظار برای مراسم افتتاحیه و اختتامیه تاکید کرد و گفت: این سالن باید کاملاً در اختیار عوامل اجرایی برگزاری این جشنواره برای تجهیز قرار بگیرد و دستگاه ها باید مشارکت کنند.

وی در پایان بر تبلیغات محیطی و اطلاع رسانی قوی جشنواره ملی پویانمایی تاکید کرد و از کمیته های اجرایی خواست از هم اکنون کار تبلیغات این جشنواره را با کیفیت بالا شروع کنند زیرا این جشنواره برای استان فرصت های بسیار خوبی است که دستاوردها و پتانسل ها استان به دیگر هموطنانمان بشناسانیم و محیط شادی را برای مردم فراهم کنیم.

۳۲۰۹/‏۸۰۶۶‬