اماکن دیدنی ایران

پیشنهادی به رییس دستگاه قضا/شاه حسینی را مامور ویژه کنید


چارتر

این روزها عبدالرحمن شاه حسینی رییس اسبق کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال با حضور در برنامه های مختلف تلویزیون حسابی خبرساز شده است.

او که به دلیل مسوولیت سابقش در فدراسیون فوتبال همواره در کانون توجه بود و با اظهار نظرهای صریح و جنجالی و احکام ویژه اش شهر را به هم می ریخت ظاهرا این روزها دوباره سودای فوتبال در سر دارد.
شاه حسینی ابتدا سه،چهار هفته پیش با حضور در برنامه فرمول یک علی ضیا صحبت هایی جنجالی درباره همجنسگرایی در فوتبال ایران مطرح کرد که تا چند روز او را در کانون توجه ویژه رسانه ها قرار داد.
او در آن برنامه گفت که حتی پرونده همجنسگرایی به مجلس هم رفته و در آنجا مانده است. او شب گذشته در برنامه ورزش از شبکه دو هم حضور یافت و بار دیگر پرده ای از فساد در فوتبال ایران مثل شرط بندی، قراردادهای آنچنانی با بازیکنان و… را کنار زد.
به عنوان یک علاقمند به فوتبال از حجت الاسلام والمسلمین رییسی رییس محترم قوه قضاییه خواهش می کنم عبدالرحمن شاه حسینی که پتانسیل و جرات ورود به موارد ممنوعه فوتبال دارد را به عنوان نماینده خود در مبارزه با فساد در فوتبال ایران معرفی کند، به احتمال زیاد عایدی خوبی نصیب فوتبال ایران خواهد شد.