گردشگری و توریسم

آموزش‌ و پرورش، جایگاه ویژه ای دارد

به گزارش ایرنا ، حجت‌الاسلام سید ابراهیم حسینی، عصر روز چهارشنبه در آخرین روز از هفته معلم ( 12 الی 18 اردیبهشت) در دیدار مدیر و جمعی از مسئولان آموزش‌ و پرورش ابرکوه افزود: معلمان و قشرهای فرهنگی چون با تعهد هستند ، علاقه‌مند به ارتقاء علمی آیندگان کشور می باشند.
وی با گرامیداشت یاد خاطره امام (ره) و شهید مطهری و شهدای فرهنگی اظهار داشت : معلمی شغل انبیا است و این رسالت عظیم ، وظیفه آنها را در تعلیم و تربیت نسل جوان دو چندان کرده است.
رئیس شورای فرهنگ عمومی ابرکوه ادامه داد: تشویق و ترغیب مربیان برتر و موفق و وظیفه‌شناس در ارتقاء مسائل مهم آموزشی و پرورشی همچنان در دستور کار آموزش ‌و پرورش باشد.
حسینی بیان کرد: تشویق و ترغیب ها باعث شود تا مسئولیت پذیران در بخش‌های تعلیم و تربیت احساس دلگرمی بیشتر کنند .
مدیر آموزش ‌و پرورش ابرکوه هم گفت: مدارس برای ارتقاء مسائل دینی و فرهنگی از ائمه جمعه و جماعت و مبلغان استفاده می کنند.
محمد علی کریمی همچنین افزود: در هفته معلم 100برنامه فرهنگی ، هنری ، علمی و آموزشی در سطح مدارس و این اداره با شرکت فرهنگیان و مسئولان برگزار شد.
دبیر شورای آموزش ‌و پرورش ابرکوه به برخی فعالیت‌های فرهنگی ، هنری و علمی دانش آموزان اشاره و افزود: در سال تحصیلی 98-97، 160 نفر از دانش آموزان شهرستان در رشته‌های فرهنگی و هنری رتبه‌های برتر کشوری و استانی کسب کردند.
وی بیان کرد : 24 نفر از دانش آموزان هم در مسابقات علمی ، آموزشی رتبه برتر استانی را به دست آوردند.
دبیر شورای آموزش‌ و پرورش ابرکوه با قدردانی از مشارکت خیران مدرسه‌ساز و مدرسه یار خاطرنشان کرد: خیران در سال تحصیلی جاری برای ساخت و همچنین مدرسه یاری 35میلیارد ریال کمک کردند.
در سال تحصیلی 98- 97، 9 هزار و 800 نفر دانش‌آموز ابرکوهی در سه مقطع تحصیلی ابتدایی، متوسطه اول و متوسطه دوم در 107 مدرسه مشغول تحصیل هستند.
مرکز شهرستان 53 هزارنفری ابرکوه در140 کیلومتری جنوب غربی شهر یزد قرار دارد.
7540/ 6197

انتهای پیام /*


فرهنگي


آموز ش و پرورش


توليد علم


ابركوه