اماکن دیدنی ایران

عید نامبارک/عکس


چارتر

سه شنبه ششم فرودین ماه ۹۸ ، تیتر یک «خبرجنوب» با عنوان «عید نامبارک» به حادثه سیل شیراز و دیگر شهرهای کشورمان اختصاص دارد.

در این حادثه ضمن بررسی ابعاد حادثه به مساله رایروبی نشدن رودخانه منتهی به دروازه قرآن شیراز پرداخته شده، موضوعی که رییس کل دادگستری فارس ضمن تایید آن، بر برخورد با مسببان حادثه سیل تاکید می کند.

در حادثه سیل شیراز طبق آخرین آمار ۲۱ نفر کشته و ۹۴ نفر مصدوم شدند که حال چند نفر از حادثه دیدگان وخیم گزارش شده است. تشکیل پرونده قضایی برای مدیران سهل انگار در جریان سیل شیراز، عنوان خبر دیگری است که در گفت و گو با دادستان شیراز اعلام شده است .

«کهن ترین دروازه تاریخی شیراز، قتلگاه مردم شد» گزارش میدانی «خبرجنوب» از محل وقوع حادثه سیل شیراز و گفت و با میهمانان و مسافران نوروزی است.

ستون مقاله این روزنامه نیز با تیتر«سیل آمد، مسئولیت پذیری را هجی کنیم» بحث وظیفه شناسی در شرایط دشوار و فقدان مسئولیت ها را به چالش کشیده است.

در اخبار بین المللی این روزنامه، در گزارشی با عنوان «ننگ بار ترین امضاء تاریخ» واکنش های جهانی به فرمان به رسمیت شناختن حاکمیت اسراییل بر بلندی های جولان به نقد و بررسی گذاشته شده است .

«نزاع بر سر گزارش آقای بازرس» نیز به واکنش جمهوری خواهان نسبت به تبرئه ترامپ بواسطه تبانی در انتخابات آمریکا پرداخته است.

در گزارش «نوروز ایرانی ها را چاق تر می کند» به زنگ خطر تغییر رژیم غذایی ایرانیان و کم تحرکی آن ها در نوروز می پردازد.