گردشگری و توریسم

اقامتگاه های استان تهران در نوروز امسال 10 درصد افزایش یافت

به گزارش ایرنا، دلاور بزرگ نیا عصر پنجشنبه در حاشیه بازدید از عوارضی تهران – قم در جمع خبرنگاران اظهار داشت: استان تهران ظرفیت‌های گردشگری بسیاری برای علاقه مندان در حوزه‌های تاریخی، فرهنگی، طبیعت گردی دارد که برای گردشگران بسیار جذاب است.
وی تصریح کرد: در نوروز امسال 30 واحد بوم گردی در مناطق مختلف و در دل طبیعت و روستاهای استان تهران به همراه 10 پایگاه و نوروزگاه مطلوب در تهران طی سراسر ایام نوروز بر پا شده تا گردشگران از آن استفاده کنند.
بزرگ نیا به برگزاری تورهای تهران گردی ارزان قیمت اشاره کرد و افزود: این تورها زمینه ای مناسب و مطلوب برای تامین علاقه مندی های مردم در حوزه های گردشگری و تاریخی به شمار می رود.
وی یادآور شد: سال گذشته حدود 12 اثر تاریخی استان تهران به ثبت رسید و امسال نیز با تفاهم نامه‌ای که بین میراث فرهنگی و شهرداری تهران انجام شده سعی در ثبت آثار بیشتری داریم.
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان تهران بیان اینکه تهران به زودی از معبر مسافران به مقصد گردشگری تبدیل می‌شود، اضافه کرد: هویت معماری و تاریخی بناهای قدیمی محفوظ می ماند تا در آینده اینگونه آثار تاریخی ماندگار باشند.
وی یادآور شد: احیای بناهای تاریخی و استفاده شایسته از این آثار افزایش یافته که این به معنای گسترش و رونق بخش گردشگری و تاریخی شهر تهران است.
1970/6003

انتهای پیام /*


فرهنگي


افامتگاه گردشگري


نوروز 98


استان تهران