اخبار گردشگری

بالی اسپریت BaliSpirit معروف‌ترین جشنواره بالی

اسپریت BaliSpirit معروف‌ترین جشنواره بالی است. این رویداد جذاب به مدت یک هفته از ۴ الی ۱۰ فروردین در بالی پایتخت کشور اندونزی برگزار می‌گردد. جشنواره بالی اسپریت (BaliSpirit) یکی از جشنواره‌هایی است که ماه‌ها شما از تاثیرات آن بهره‌مند خواهید بود. اسپریت همانطور که از نامش پیدا است، شامل فعالیت‌های معنوی و خیر‌خواهانه می‌باشد. فعالیت‌های انجام شده در این جشنواره شامل: یوگا، مدیتیشن، حرکات موزون، هنر‌های رزمی، کارگاه‌های آموزشی و سمینارها، بازار صنایع دستی، عرضه غذا‌های گیاهی و لباس است. در این جشنواره موسیقی معنوی جهانی نیز به صورت کنسرت‌های روزانه و شبانه به اجرا در می‌آید.

جشنواره معنوی بالی

در این رویداد به جای اینکه خسته شوید، سر حال می‌شوید. با حضور شرکت کنندگان (بیش از ٥٠ کشور) در این جشنواره، خود را برای برنامه‌های متنوعی آماده کنید، در این جشنواره باید تمام شش حس شما را درگیر نماید.
این جشنواره ضمن تاثیر مثبتی که از نظر اجتماعی و معنوی باعث می‌شود حال جسمی و هم احساسی شما نیز خوب شود.

آشنایی بیشتر با جشنواره بالی اسپریت BaliSpirit!


آیا این جشنواره مخصوص یوگا می‌باشد؟

آیا این جشنواره مخصوص یوگا می‌باشد؟

یوگا یکی از بخش‌های اساسی این رویداد به شمار می‌آید. در این جشنواره با مربیان یوگا از بیش از ده‌ها کشور جهان مواجه خواهید شد. کلاس‌های متنوع یوگا در صبح و عصر‌ها برگزار می‌شود، برنامه‌های این رویدادجشنواره عبارتند از: کلاس‌های موسیقی و هنر، تور‌های بازدید از معابد، کارگاه‌های آموزشی تغذیه و سلامت، و برنامه‌های خانوادگی مانند رقص بالی برای کودکان، تردستی و سیرک و قصه گویی می‌باشد که در مرکز هنری پِرناتی بالی برگزار می‌شود. در شبانگاهان شرکت کنندگان به تفریحگاه و موزه هنر آرما رفته و برنامه‌های مختلفی از گروه‌های موسیقی محلی تا اجرای ستارگان مشهور جهانی موسیقی را می‌شنوند و به تماشای نمایش‌های خیمه شب بازی بالی می‌نشینند.


جشنواره معنوی بالی

جشنواره مناسب برای روابط دوستانه

اغلب در این فستیوال با افراد مختلف و گوناگونی آشنا میشوید معمولا بعد از مراسم‌های این رویداد در دورهمی‌های دوستانه به گپ و گفت و انتقال تجربیات و طرح نظرات پرداخته می‌شود. به همین دلیل، این جشنواره برای کسانی که تنها سفر می‌کنند، رویداد مناسبی به شمار می‌آید و زمان برگزاری این جشنواره زمان مناسبی از سال برای سفر و بازدید از بالی محسوب می‌شود، چون این شهر در ماه مارس خیلی شلوغ نیست.


جشنواره معنوی بالی

آیا می‌خواهید از حواشی جشنواره بالی اسپریت بیشتر بدانید؟

در بازار‌های شبانه این جشنواره، فروشندگانی حضور دارند که با عرضه دارو‌های شفابخش به شما یاد می‌دهند چگونه زندگی سالم و بهتری داشته باشید. در این بازار‌ها وجود دارد که در آن‌ها روش‌های درمان مفاصل، ریکی، تعادل چاکراها، ماساژ اِسالن، درمان‌های سنتی بالی، و دارو‌های Tama-Do Sound ارائه می‌شود؛ و برای کسانی که به شدت سنتی هستند، پس این جشنواره مکان مناسبی برای امتحان کردن برخی از روش‌های درمانی به شمار می‌آید.


جشنواره معنوی بالی

جشنواره معنوی بالی

جشنواره معنوی بالی

جشنواره معنوی بالی