اماکن دیدنی ایران

حرف تراکتوری ها درست است اما…./زنوزی هرچه زودتر جلو حرف و حدیث ها را بگیرد


چارتر

هر وقت به مسئولان تراکتورسازی و ماشین‌سازی می‌گویند چرا یک مالک مشترک دارید، می‌گویند پرسپولیس و استقلال هم یک مالک دارند (وزارت ورزش). حرف درستی که یک غلط بزرگ را توجیه می‌کند.

خبرورزشی؛ در واقع کار هر ۴ تیم و زنوزی و وزارت ورزش ایراد دارد. ایراد که چه عرض کنم، کاملاً غیرقانونی است، ولی خب، چون در فضای فوتبال ایران زندگی می‌کنیم همه کار‌ها با یک تلفن درست می‌شود تا غلط‌های درشت ادامه پیدا کند.
پنج‌شنبه ماشین‌سازی با تراکتورسازی بازی دارد و مطمئن هستیم که بازی صددرصد سالمی انجام می‌شود. نه رضا مهاجری آبرویش را از سر راه آورده و نه تراکتورسازی که حالا تبدیل به تیمی دوست‌داشتنی شده نیاز به تبانی دارد، اما به هر حال جلوی کار غلط را باید از یک جا گرفت. همان‌طور که وزارت ورزش (بخوانید دولت) باید دست مبارک را از سر پرسپولیس و استقلال بردارد و بی‌خیال باشگاهداری و تیمداری شود، زنوزی هم باید بچسبد به تراکتورسازی که محبوب‌تر و بزرگتر است و ماشین‌سازی را واگذار کند. حتی تکلیف امثال نفت مسجدسلیمان و نفت آبادان هم که تیم‌های محبوبی هستند باید روشن شود، اما خب مسئولان عزیز، چون کار‌های مهم‌تری دارند و از عاقبت امثال هدایتی‌ها می‌ترسند، ترجیح می‌دهند فقط «حرف» بزنند و ماهی یک بار شعار بدهند که «به زودی استقلال و پرسپولیس واگذار می‌شوند!»
تراکتورسازی و ماشین‌سازی هر دو از تیم‌های ریشه‌دار و اصیل فوتبال ایران هستند و هم‌خانواده بودن آن‌ها بیشتر به ضرر خودشان است تا دیگران. بازی پنج‌شنبه سالم برگزار می‌شود، اما مسلماً زنوزی باید زودتر ماشین‌سازی را واگذار کند تا جلوی حرف و حدیث‌ها را بگیرد.