گردشگری و توریسم

زرندیه قابلیت تبدیل شدن به قطب گردشگری استان مرکزی را دارد

به گزارش ایرنا، «احمد جوانمرد» روز دوشنبه در نشست کمیته اطلاع رسانی و امور فرهنگی ستاد تسهیلات سفر شهرستان زرندیه در اداره فرهنگ و ارشاد، افزود: ظرفیت های گردشگری شهرستان زرندیه مانند بخش خرقان آنگونه که شایسته است به ایرانیان معرفی نشده و باید در این زمینه با فعالیت های تبلیغی و اقناعی، مهمانان نوروزی را به حضور در این دیار ترغیب کنیم.
وی ادامه داد: در دنیای امروز، کشورهایی که در زمینه گردشگری موفقیت هایی کسب کرده اند، ابتدا بر روی تبلیغات و اطلاع رسانی از جاذبه ها، آثار تاریخی و طبیعی متمرکز شده اند و اکنون از این محل درآمدهای سرشاری کسب می کنند که این مهم می تواند برای منطقه زرندیه که جاذبه های بکر طبیعی و تاریخی فراوانی دارد، نیز اتفاق بیفتد.
جوانمرد اظهار داشت: اطلاع رسانی و تبلیغات از ظرفیت های گردشگری زرندیه با مشارکت همه فعالان عرصه های رسانه ای، فضاهای مجازی و نیز ادارات و نهادهای دولتی و غیردولتی میسر است.
وی از دستگاه های عضو کمیته های ستاد تسهیلات سفر شهرستان زرندیه درخواست کرد که نسبت به اطلاع رسانی و تبلیغات محیطی در خصوص توانمندی های حوزه گردشگری و نیز فعالیت های صورت گرفته اقدام کنند.
جوانمرد اظهار داشت: اطلاع رسانی در خصوص مکان های اسکان مسافران نوروزی، معرفی جاذبه های گردشگری شهرستان، توزیع اقلام تبلیغاتی (بروشور، لوح فشرده و پوستر)، راه اندازی کانال مجازی اطلاع رسانی خدمات تسهیلات سفر، انجام فضاسازی سطح شهر و روستاها توسط شهرداری و دهیاری ها به عنوان مصوبات این جلسه لازم الاجرا است.
شهرستان زرندیه با 65 هزار نفر جمعیت دارای مناطق ییلاقی مانند خرقان و روستاهای هدف گردشگری از جمله «جناقچی» است.
6539/3075

انتهای پیام /*


فرهنگي


گردشگري


زرنديه


استان مركزي