گردشگری و توریسم

بخش دانشجویان مقیم خارج به جشنواره داستان زاینده رود اضافه شد

سیاوش گلشیری روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: سومین دوره جشنواره سراسری دانشجویی داستان کوتاه زاینده‌رود اردیبهشت سال آینده در اصفهان برگزار می شود و در این رویداد، امکان حضور دانشجویان ایرانی مقیم خارج از کشور فراهم شد.
وی با بیان اینکه فقط دانشجویان می توانند در این رویداد شرکت کنند، اظهارداشت: این جشنواره شامل بخش های آزاد، زاینده رود، دانشجویان خارج از کشور و داستان کوتاهِ کوتاه است.
این نویسنده، آخرین فرصت ارسال داستان به جشنواره زاینده رود را 30 فروردین سال آینده اعلام و خاطر نشان کرد: حجم داستان ارسال برای بخش های آزاد، زاینده‌رود و دانشجویان خارج از کشور پنج هزار کلمه و برای بخش داستان کوتاهِ کوتاه، یکصد کلمه است و آثار نباید در جای دیگری منتشر شده باشند.
گلشیری با بیان اینکه تاکنون نزدیک به 300 اثر به دبیرخانه جشنواره ارسال شد، گفت: کار داوری آنها به زودی آغاز می شود و پیش بینی می شود تعداد بیشتری اثر تا پایان فروردین سال آینده به دبیرخانه برسد.
وی با تاکید بر اینکه این جشنواره جای خود را در محافل و رویدادهای فرهنگی کشور باز کرده است، افزود: استمرار یک رویداد از شروط ماندگاری آن است و در چند سال گذشته تلاش شد تا این اتفاق بیفتد.
دبیر علمی جشنواره داستان کوتاه زاینده رود با اشاره به اینکه این رویداد هر 2 سال یک بار برگزار می شود، اضافه کرد: سطح کیفی داستان های رسیده به دبیرخانه بسیار خوب است و تعدادی از برگزیدگان دوره های قبل موفق به انتشار کتاب شده اند.
سومین دوره جشنواره سراسری دانشجویی داستان کوتاه زاینده رود توسط معاونت فرهنگی جهاد دانشگاهی واحد اصفهان با همکاری سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان اردیبهشت سال 98 برگزار می‌ شود.
ثبت‌نام در جشنواره از طریق سامانه اینترنتی reg.jdisf.ac.ir انجام می‌شود.
/6026/3011

انتهای پیام /*


فرهنگي


جشنواره


دانشجويان مقيم خارج


زاينده رود