گردشگری و توریسم

320کلاس درس برای اسکان مسافران نوروزی درگچساران پیش بینی شد

به گزارش ایرنا، علی خوان پایه روز چهار شنبه در نشست شورای اداری گچساران گفت: طرح اسکان مهمانان نوروزی با همکاری آموزش و پرورش، هلال احمر و شهرداری دوگنبدان اجرا می شود.
وی گفت: کمیته های 9گانه اجرای برنامه های ستاد تسهیلات نوروزی در این شهرستان تشکیل شد.
خوان پایه بیان کرد: این کمیته ها شامل حمل و نقل، خدمات امداد و نجات، امنیت نظامی و ترافیک شهری، هماهنگی و دهیاری ها، خدمات، اسکان و رفاهی، تنظیم بازار، نظارت و برنامه ریزی است.
وی ابراز کرد: به دلیل وجود اقلیم مناسب و جاذبه های سیاحتی و زیارتی متعدد در گچساران در صورت فراهم شدن امکانات لازم، گردشگران زیادی به این شهرستان سفر خواهند کرد.
وی گفت: نظم و انضباط اداری در حوزه کار و جلسات از اهمیت ویژه ای در این شهرستان برخوردار است.
خوان پایه با بیان اینکه در صورت رعایت نشدن نظم و انضباط کاری مشکلات متعددی بوجود خواهد آمد گفت: بطور یقین با هماهنگی، وحدت، وفاق و همدلی مردم و مسئولان شرایط سخت امروز نیز سپری می شود.
وی با بیان اینکه مردم نباید قربانی اختلاف بین دستگاه های اجرایی شوند ،گفت: اختلاف در بین دستگاههای اجرایی موجب هدر رفتن وقت مفید آن دستگاه خواهد.
خوان پایه ابراز کرد: در صورتی که فرد خاصی به اختلافات دستگاه های اجرایی دامن بزند طبق قانون با آن برخورد خواهد شد.
وی با اشاره به اینکه برای تامین مایحتاج مردم تمام دستگاه های باید پای کار بیایند گفت: با توجه به تورم در کشور انتظار می رود دستگاههای مربوطه نظارت بیشتری بر بازار داشته باشند.
رئیس دادگستری گچساران گفت: مسئولین و دستگاه های اجرایی وظایف خود را بخوبی انجام دهند و در صورت کم کاری دستگاه قضایی ورود پیدا خواهد کرد.
رضا غریب پور جهان آباد افزود: در برخی از موارد دستگاه قضایی مانند تصرف عدوانی مجبور به ورود به آن موضوع خواهد شد.
شهرستان 124 هزار نفری گچساران در جنوب غربی کهگیلویه و بویراحمد قرار دارد.
2082/1662

انتهای پیام /*


اجتماعي


ستاد نوروزي


گچساران


اسكان