گردشگری و توریسم

بکارگیری صنایع دستی در هتل ها اتفاقی خوشایند است

به گزارش روز پنج شنبه ایرنا از میراث آریا، علی اصغر مونسان در بازدید از بخش های مختلف دوازدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری تهران افزود: علاوه بر هتل ها، برخی از سازندگان برج ها و واحدهای مسکونی نیز برای استفاده از صنایع دستی در تجهیز این بناها اقبال و آمادگی دارند که این موضوع نیز یک اتفاق خوشایند است.
وی با بیان این که استفاده از صنایع دستی در تجهیزات هتلی و نیز در تجهیز برج ها و واحدهای مسکونی سرعت خوبی یافته است، افزود: در سفر به مناطق مختلف و در بازدید از تاسیسات گردشگری شاهد این موضوع هستم.
معاون رئیس جمهوری در ادامه به حمایت های دولت و مجلس از صنعت گردشگری اشاره کرد و افزود: شاهد حمایت های بسیار خوب دولت تدبیر و امید و نیز توجه مجلس به حوزه گردشگری هستیم.
وی افزود: اعطای تسهیلات ارزان قیمت و هدفمند یکی از مهمترین حمایت هایی است که دولت محترم از فعالان صنعت گردشگری دارد.
معاون رئیس جمهوری تصریح کرد: صنعت گردشگری در ایجاد اشتغال نقش مهمی ایفا می کند، در این صنعت با کمترین هزینه می توان شغل ایجاد کرد.
مونسان گفت: در حال حاضر حدود 2 هزار پروژه در حوزه گردشگری با حجم سرمایه گذاری 120 هزار میلیارد تومان توسط بخش خصوصی در کشور در حال اجرا است و این موضوع نشان دهنده توسعه و رونق صنعت گردشگری در کشور است.

** دوازدهمین نمایشگاه گردشگری ایران
دوازدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری تهران روز سه‌شنبه با حضور 12 کشور از جمله ایتالیا، ترکیه، مالزی، آلمان، سنگاپور، تایلند، اندونزی، هند، کامبوج، افغانستان و پاکستان افتتاح شد.
در آیین افتتاح این نمایشگاه علاوه بر مونسان، عبدالامیر الحمدانی وزیر فرهنگ و گردشگری عراق، ولی تیموری معاون گردشگری کشور، تعدادی از سفرا و نمایندگان کشورهای مختلف و جمع کثیری از فعالان صنعت گردشگری حضور داشتند.
این نمایشگاه که بیست و دوم افتتاح شد و تا روز بیست و ششم بهمن در نمایشگاه دائمی تهران ادامه خواهد داشت و 660 شرکت گردشگری ایرانی و خارجی از ساعت 9 تا 17 پذیرای بازدیدکنندگان خواهند بود.
بسته‌های سفر برای استان های کمتر شناخته شده، یکی از محورهای دوازدهمین نمایشگاه بین المللی تهران و صنایع وابسته تهران است که در این رابطه یک‌صد برنامه جانبی در حاشیه این نمایشگاه به اجرا در می آید.
**3377**1601**

انتهای پیام /*


فرهنگی


‘گردشگری


صنایع دستی


معاون رئيس جمهوري