اماکن دیدنی ایران

نکاتی که در مورد سفر به استانبول در کریسمس باید بدانید

احتمالاً شما هم مثل بسیاری از افراد دیگر تصمیم گرفته‌اید که تعطیلات کریسمس را در کشور ترکیه بگذرانید و به همین دلیل سفر به استانبول در کریسمس برای شما اهمیت ویژه‌ای دارد.

کریسمس در استانبول جذابیت‌های خاص خود را دارد که در این مطلب موضوع بحث ما نیست. در واقع ما می‌خواهیم نحوه رسیدن به استانبول و بررسی‌های مربوط به هزینه‌های آن داشته باشیم تا بتوانید بهترین انتخاب ممکن را انجام دهید.
در این بین گروه آی چارتر ( iCharter.ir ) را به شما معرفی خواهیم کرد که از تجربیات آنها برای خرید بلیط ارزان و بلیط چارتر استانبول استفاده کنید و به عنوان راهکار در این مسیر به کار ببرید.

می‌دانستید برای سفر به استانبول در کریسمس می‌توانید از بلیط چارتر استفاده کنید
یکی از بزرگترین مزایای کشور ترکیه و شهر استانبول برای ایرانی ها، عدم نیاز به گرفتن ویزا است. این یعنی انگار ما به یکی از شهرهای ایران سفر می‌کنیم و محدودیت خاصی از این لحاظ نداریم. پس هر گزینه‌ای که برای خرید و فروش بلیط در شهرهای ایران وجود داشته باشد، در مورد استانبول نیز وجود دارد. پرواز به استانبول ممکن است در قالب تورهای مسافرتی یا به صورت شخصی انجام گیرد.
سفر به استانبول در کریسمس با کمک تورهای مسافرتی قواعد و قوانین خاص خود را دارد و نکته بسیار پیچیده‌ای در آن نیست. اما سفر انفرادی می‌تواند ابهاماتی داشته باشد و از طرفی امکان برخورداری از برخی مزایا را به شما بدهد. بنابراین موضوع بحث ما در این مطلب سفر انفرادی است که می‌خواهیم در قالب پروازهای چارتر و بلیط لحظه آخری بررسی کنیم.
چارتر لحظه آخری استانبول
باید اعتراف کنیم که آمار گردشگران ایرانی برای کشور ترکیه به عنوان یک کشور خارجی بسیار زیاد است. شرایط سفر آسان و امکانات متنوع و همچنین دسترسی آسان مواردی هستند که باعث افزایش متقاضی برای سفر به این کشور شده است. به همین دلیل آژانس‌های مسافربری و شرکت‌های گردشگری به این موضوع فکر کرده و به دنبال ترتیب دادن چارتر برای مسافران خود هستند. اما چند نکته در اینجا جالب توجه است.
اگرچه آمار گردشگران ایرانی به ترکیه زیاد است و تعطیلات کریسمس جذابیت بالایی دارد، اما تعداد مسافران در این محدوده زمانی کم می‌شود. این بهترین فرصت برای ماست که از چارتر لحظه آخری استانبول استفاده کنیم و یک بلیط ارزان هواپیما استانبول به دست بیاوریم. بنابراین، اگر قصد سفر به استانبول در کریسمس را دارید، حتماً با شرکت‌ها و وب سایت‌های مختلف مانند وب سایت آی چارتر در ارتباط باشید تا در صورت وجود چارتر لحظه آخری استانبول، بلافاصله آن را رزرو کنید و از یک بلیط ارزان استانبول لذت ببرید.

بلیط استانبول لحظه آخری
قرار نیست برای بلیط سفر به استانبول در کریسمس فقط به دنبال پروازهای چارتری باشید تا یک بلیط ارزان قیمت گیر بیاورید. استفاده از بلیط های لحظه آخری نیز به شما در این مورد کمک می‌کند. البته این مورد نیاز به زرنگ بودن و آماده بودن شما برای سفر است. اگر بند قبلی را مطالعه کرده باشید، دلایل کاهش مسافران ایرانی به کشور ترکیه در این محدوده زمانی را می دانید. پس حتی اگر بلیط چارتر لحظه آخری استانبول را گیر نمی‌آورید، باز هم می‌توانید از بلیط های معمولی استفاده کنید و آنها را به عنوان بلیط استانبول لحظه آخری رزرو کنید. البته این موضوع به آشنایی شما با وب سایت‌ها و فروشنده‌های بلیط های استانبول بستگی دارد و باید بدانید که به سراغ کدام گزینه می‌روید.
از شرکت‌ها و وب سایت‌های معتبر بلیط بخرید
این یکی از مواردی است که هیجان سفر به استانبول در کریسمس ما را به اشتباه می‌اندازد به سراغ وب‌سایت‌ها و شرکت‌های می‌رویم که تبلیغات رنگارنگ و متنوعی دارند. گزینه‌هایی مانند ارزانترین قیمت بلیط هواپیما، بلیط ارزان هواپیما، بلیط ارزان استانبول و چارتر لحظه آخری استانبول مواردی هستند که این شرکت‌ها بر روی آنها مانور می‌دهند. فراموش نکنید که شما در حال سفر به یک کشور خارجی هستید و به احتمال زیاد با زبان آنها هم آشنایی ندارید. پس اگر در حین پرواز دچار مشکل شوید، تبعات آن بسیار سنگین و آزاردهنده است.
پس توصیه ما در این مورد این است که بلیت سفر به استانبول در کریسمس را از شرکت‌های معتبر و وبسایت های شناخته شده تهیه کنید. یک شرکت یا یک وب سایت معتبر هیچ وقت اعتبار خود را بخاطر سود کردن در یک یا چند بلیط خدشه دار نمی‌کند و نهایت تلاش خود را به کار می‌گیرد که رضایت مشتریان را جلب کند. این رضایت با دادن خدمات مناسب و معرفی بلیط های ارزان و با کیفیت به دست می‌آید. پیدا کردن چنین شرکتهایی برای افراد حرفه‌ای چندان سخت نیست و می‌توان با توجه به سابقه فعالیت آنها، اطلاعات خوبی در مورد اعتبار و کیفیت کار آنها به دست آورد.

آی چارتر را بیشتر بشناسید
گروه آی چارتر ( www.icharter.ir ) یک وبسایت معتبر و شناخته شده در زمینه فروش بلیط هواپیمای داخلی و خارجی است که می‌تواند زمینه تهیه انواع بلیط سیستمی و چارتری را برای شما فراهم کند. این گروه بیش از ۵ سال است که به فعالیت در این زمینه مشغول است و تاکنون بیش از هزاران بلیط به افراد مختلف تحویل داده اند. توصیه می‌کنم که قبل از هر توضیحی، به وب سایت آن‌ها بروید و ببینید که کار کردن با آن تا چه اندازه ساده است.
افرادی که با خرید اینترنتی و موارد مشابه آن آشنایی نداشته باشند، به راحتی می‌توانند از وبسایت آی چارتر استفاده کنند و بلیط سفرهای داخلی و خارجی را پیدا کنند. اگر هدف شما خرید بلیط سفر به استانبول در کریسمس باشد، تنها لازم است که مبدأ و مقصد خود و همچنین تاریخ سفر را وارد کنید تا کلیه گزینه‌های مختلف را به شما معرفی کرده و در بین آن‌ها ارزان‌ترین بلیط هواپیما را نیز به شما پیشنهاد دهد.
این فقط یک مورد از قابلیت‌های گروه آی چارتر است. از دیگر ویژگی‌های این گروه می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:
• ارائه کمترین قیمت در بین تمامی سایت‌های ارائه دهنده بلیط چارتر
• ساختار و ظاهر منحصر به فرد از لحاظ تجربه کاربری و سهولت در استفاده از وب سایت
• ارائه اطلاعات کامل و جامع به عنوان یک مرجع بلیط چارتر
• ساده بودن فرآیند خرید برای همه افراد جامعه با هر میزان شناخت از اینترنت
• اعتبار بالا به دلیل فعالیت ۵ ساله سایت
• در نظر گرفتن تخفیف بیشتر برای مشتریان وفادار و دائمی
• برخورداری از تیم پشتیبانی بسیار پیگیر و امکان ارائه پشتیبانی ۲۴ ساعته
• فراهم آوردن امکان استرداد بلیط چارتر برای مشتریان وفادار و دائمی
توصیه می‌کنم که حتماً یک بار خدمات گروه آی چارتر را امتحان کنید، پشیمان نخواهید شد.