گردشگری و توریسم

نمایشگاه های صنایع دستی در مجموعه مهر و ماه قزوین برگزار می شود

به گزارش عصر دوشنبه ایرنا و به نقل از روابط عمومی میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، محمدعلی حضرتی افزود: صنایع دستی از ظرفیت های مهم ایجاد اشتغال و از حلقه های مکمل توسعه گردشگری استان به شمار می رود که با توجه به وظیفه ذاتی این اداره کل در حمایت از تولیدکنندگان این عرصه، تامین فضای لازم برای بازاریابی، ارایه و فروش فرآورده های هنری صنعتگران همواره از اولویت ها به شمار رفته است.
وی ادامه داد: در همین راستا و به دنبال هماهنگی ‌های صورت گرفته با مدیرکل دفتر امور اجتماعی استانداری و مدیریت مجموعه تجاری مهر و ماه قزوین، مقرر شد تا از ظرفیت طبقه زیرزمین این مجموعه برای برگزاری نمایشگاه های هفتگی صنایع دستی استفاده شود که نخستین دوره اجرای این طرح به مناسبت فرا رسیدن شب یلدا، 27 آذر ماه آغاز و به مدت یک هفته ادامه خواهد داشت.
وی ضمن تقدیر از همراهی و حمایت های لازم جهت هماهنگی و اجرای این برنامه، خاطرنشان کرد: برای برگزاری این نمایشگاه رایزنی های خوبی صورت گرفت و تولیدکنندگان صنایع دستی تحت پوشش حوزه های مختلف میراث فرهنگی، کمیته امداد و بهزیستی جهت ارایه و فروش آثار هنری خود در این نمایشگاه حضور خواهند داشت.
این مسئول در پایان اظهار داشت: امیدواریم با توجه به تجربه موفق برپایی چنین نمایشگاه هایی در دوره‌های گذشته امکان تداوم آن به مناسبت های مختلف در آینده نیز وجود داشته باشد.
8054

انتهای پیام /*


فرهنگي


ميراث فرهنگي


نمايشگاه


مهر و ماه قزوين