گردشگری و توریسم

توسعه گردشگری توطئه های ایران هراسی را خنثی می کند

به گزارش ایرنا، محسن پاک آیین روز چهارشنبه در پیش سیمنار همایش بین المللی فقه گردشگری در تبریز افزود: توسعه گردشگری از 2 منظر درآمدزایی و اشتغالزایی به عنوان شاخص های اقتصاد مقاومتی مورد تاکید رهبر معظم انقلاب اسلامی، حایز اهمیت بسیار است.
وی اظهار داشت: بدون شک جهت گیری درست نهادهای مسوول در حوزه گردشگری و تبلیغات مرتبط با آن می تواند کشور را از نیاز به دیگر مقولات بی نیاز کند.
وی با اشاره به اشتغال زایی 300 میلیون نفری صنعت گردشگری جهان و ظرفیت های بالقوه کشورمان برای برخورداری مناسب از آن اضافه کرد: توسعه گردشگری در حوزه های مختلف به ویژه گردشگری مذهبی و زیارتی همواره مورد تاکید رهبر معظم انقلاب اسلامی بوده است.
معاون بین المللی دفتر حفظ و نشر آثار رهبری به سفر سالیانه 27 میلیون مسافر از جمله سه میلیون خارجی به مشهد مقدس به عنوان نمود گردشگری زیارتی ایران نیز اشاره کرد و گفت: امروز گردشگری پاک با محوریت غذای حلال در جهان رو به گسترش است و ایران می تواند در این حوزه موفق باشد.
وی همچنین مجاورت آذربایجان شرقی با چند کشور خارجی را فرصت مناسبی برای توسعه صنعت گردشگری استان خواند و اظهار داشت: به عنوان نمونه گردشگری سلامت در صورت مقابله با سوء استفاده های احتمالی می تواند درآمد زیادی را نصیب این استان کند.
518

انتهای پیام /*


فرهنگي


گردشگري


توطئه دشمنان


ايران هراسي