اخبار گردشگری

اجاره منزل مبله در شهر شعر و ادب شیراز


منزل مبله شیراز

شیراز، شهر ادب و فرهنگ است و در کوچه‌های آن قدم با شعر‌ها همقدم می‌شوی و طعم ویژه آن را می‌چشید.

شیراز یکی از شهر‌های قدیمی ایران است و می‌توان آن را از برترین شهر‌های گردشگرپذیر کشور عزیزمان ایران دانست. شیراز پر از جاذبه‌های تاریخی، طبیعی و ادبی است و برای هر سلیقه‌ای چیزی برای سرگرمی دارد. مردم این شهر نیز مهمان نواز هستند و با روی باز از گردشگران پذیرایی می‌کنند.

شیراز بعد از تبریز و تهران سومین شهر ایران است که شهرداری آن تاسیس شد (در سال ۱۲۹۶)

نام شیراز از گذشته تاکنون به نام‌های «تیرازیس»، «شیرازیس» و «شیراز» در کتاب‌های تاریخی به ثبت رسیده است.

شیراز که میزبان شاه‌چراغ، برادر امام رضا (ع) است، سومین حرم اهل بیت در ایران لقب گرفته است.

شیراز به شهر شعر، باغ، گل و بلبل شهرت دارد.

اجاره منزل مبله در شهر شعر و ادب شیراز

از گذشته تا کنون تنها برخی شهر‌های بزرگ مانند اصفهان، تبریز، شیراز، مشهد و … که در تاریخ ایران نقش مهمی داشته اند، در صنعت گردشگری شناخته شده و مورد توجه قرار گرفته اند. در سال‌های اخیر این موضوع مورد توجه حامیان این صنعت قرار گرفته و به معرفی مناطق گردشگری و آثار طبیعی و تاریخی مختلف در دیگر استان‌های کشورمان پرداخته اند، استان‌ها و مناطقی از آن‌ها که دارای تمدنی دیرینه و فرهنگی بسیار غنی، اما ناشناخته می‌باشند. با این حال نمی‌توان از تمدن و فرهنگ اصیل شهر‌های بزرگ هم گذشت، شهری مثل شیراز با تمدن بسیار کهن و فرهنگ و اصالتی از جنس کوروش و حافظ و سعدی از چنان جایگاه والایی برخوردار است که همچنان و تا سالیان سال، به همراه شهرهایی، چون اصفهان و تبریز بیشترین حجم گردشگر را در کشور به خود اختصاص خواهد داد.

منزل مبله شیراز

در همین راستا، مجتمع اقامتی رنگین کمان آماده خدمت رسانی به گردشگران عزیز می‌باشد، اگر به دنبال اجاره منزل مبله شیراز یا خانه مسافر در شیراز یا اجاره روزانه آپارتمان در شیراز هستید، ما بهترین منازل مبله در شیراز را به شما ارائه می‌دهیم.

اجاره منزل مبله در شهر شعر و ادب شیرازاز جمله امکانات مجتمع اقامتی رنگین کمان می‌توان به مواردی مانند: مبلمان، مایکروفر، اجاق گاز، کلیه لوازم پخت و پز، میز ناهار خوری، تلویزیون، یخچال، کولر، پکیج، دو عدد سرویس خواب ۲ نفره، رختخواب اضافه، رختشور خانه و سایر امکانات رفاهی اشاره کرد. آشپزخانه اپن مجهز به ظروف کامل آشپزخانه، کابینت‌های لوکس، هود آشپزخانه، نورپردازی عالی و محیط تمیز جهت پخت و پز می‌باشد کلیه واحد‌ها در مرکز شهر و مناطق لوکس با دسترسی آسان به مناطق تاریخی، گردشگری، مذهبی و تفریحی می‌باشد.

برخی از مکان‌های گردشگری شهر راز؛ شیراز:

آرامگاه حافظ؛ حافظیه

آرامگاه سعدی

آرامگاه خواجوی کرمانی

باغ پرندگان شیراز

مدرسه خان شیراز

باغ چهل تن شیراز

شاهچراغ

مجموعه وکیل (حمام وکیل، مسجد وکیل و بازار وکیل)

باغ جهان نما

باغ جنت

باغ ارم

باغ عفیف آباد

باغ دلگشا

موزه تخت جمشید

چرا منزل مبله در شیراز؟

چند سالی هست که مردم برای انجام اموری که در شهر‌ها و یا کشور خودشان این امکان را ندارن مثلا برای انجام کار‌هایی مانند درمان و امور پزشکی امور ادرای و یا زیارت …به کلان شهر‌هایی مانند تهران، مشهد، شیراز، اصفهان، سفر کنند و با توجه به بالا بودن هزینه‌ی هتل‌ها و اقامت گاه‌ها و کمبود مسافرخانه‌ها از آپارتمان مبله و اجاره‌ی کوتاه مدت آپارتمان مبله رو بیاورند. در کلان شهر‌هایی مثل شیراز اگر مسافری قصد اقامت چند روزه داشته باشد، چندین گزینه بیشتر ندارد. اولین گزینه منزل دوستان و آشنایان است. دومین گزینه هتل و یا مسافرخانه است که بیشتر از هتل برای اقامت استفاده می‌شود.

اجاره منزل مبله در شهر شعر و ادب شیراز

و، اما گزینه‌ای که به تازگی میتوان بهش فکر کرد یک سوئیت یا یک منزل مبله است. امروز بسیاری از مالکان آپارتمان‌ها و منازل مبله هم به این امر توجه بسیاری دارند که مسافر در طول اقامت در منزل مبله شیراز دارای امنیت کامل باشد. با توجه به این که شیراز یکی از شهر‌های پر مسافر ایران است، هتل‌های زیادی در این شهر وجود دارد که می‌توانید با توجه به بودجه و انتظاراتی که از محل اقامتتان دارید یکی از آن‌ها را انتخاب کنید. اگر می‌خواهید در سفرتان به شهر شیراز اقتصادی عمل کنید می‌توانید با رزرو منزل مبله شیراز به مجتمع اقامتی رنگین کمان شیراز بروید.

اجاره منزل مبله در شهر شعر و ادب شیراز

ساعت بازدید اماکن گردشگری شیراز در پاییز

بازدید از مجموعه فرهنگی حافظ از ساعت ۸ صبح تا ۲۱:۳۰ و مجموعه فرهنگی سعدی از ساعت ۸ صبح تا ۲۰:۳۰ امکان پذیر است.

در‌های ارگ کریمخان که یکی از آثار تاریخی دوران زندیه از ساعت ۸ صبح تا ۲۰ به روی بازدیدکنندگان گشوده است.

موزه پارس از ۸ صبح لغایت ۱۸، حمام وکیل از۸ صبح تا ۱۹ و موزه سنگ هفت تنان از ۸ صبح لغایت ۱۷:۳۰ در در فصل پاییز باز است. مجموعه‌های جهانی تخت جمشید و موزه تخت جمشید، پاسارگاد، آتشکده فیروزآباد، بیشاپور و موزه بیشاپور، همچنین مجموعه‌های باستانی نقش رستم و نقش رجب از ساعت ۸ تا ۱۷ آماده میزبانی از گردشگران و بازدیدکنندگان هستند.

در روز‌های پنج شنبه و جمعه، مجموعه فرهنگی حافظ از ساعت ۸ صبح تا ۲۲ و مجموعه فرهنگی سعدی شیراز از ساعت ۸ صبح تا ۲۱:۳۰ پذیرای علاقمندان می‌باشد. پس؛ اگر اهل سفر و خصوصا سفر به شیراز باشید، هر فصلی شما را برای سفر به شیراز وجد می‌آورد.

فرقی نمی‌کند که بهار و تابستان زیبا باشد یا پاییز و یا حتی زمستان سرد. گروه شیراز مبله لوکس؛ امکان رزرو منزل مبله شیراز را در چهار فصل سال با تنوع و کیفیت خوب، برای شما فراهم آورده است.


جنانچه تمایل دارید به شیراز سفر کنید با کارشناسان ما در مجتمع اقامتی رنگین کمان شیراز، تماس حاصل فرمایید، مشاورین ما به صورت تمام وقت آماده پاسخگویی به سوالات شما گردشگر عزیز می‌باشد. ۰۹۱۷۸۰۷۶۵۶۰ – ۰۹۰۳۴۰۲۷۷۴۴. وب سایت: shirazmoblelux.com