گردشگری و توریسم

7 هزار نفر از نمایشگاه بزرگ کتاب کیش بازدید کردند

داود رادمند روزسه شنبه در گفت و گو با ایرنا، استقبال کیشوندان و گردشگران از این رویداد فرهنگی را خوب ارزیابی کرد و افزود: تخفیف 50 درصدی، عرضه تازه های نشر، تنوع موضوعی، دربرگیری مطابق با نیاز گروه های سنی، صنفی و اقشار مختلف مردم، فروش بصورت هایپری و متمرکز و استفاده از سبدهای ویژه حمل کتاب از جاذبه ها و ویژگیهای این نمایشگاه است .
نمایشگاه بزرگ کتاب کیش، پنجشنبه گذشته با شرکت 200 ناشر برجسته کشور و عرضه 15 هزار عنوان کتاب، با حضور حسین انتظامی قائم مقام وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گشایش یافت و تا جمعه آینده برپا خواهد بود.
مدیر برگزاری نمایشگاه کتاب بزرگ کیش با اشاره به ویژگی های این رویداد فرهنگی و تخفیف بی سابقه 50 درصدی گفت: این نمایشگاه تا روز جمعه برپا خواهد بود و این فرصتی کم نظیر برای گردشگران و کیشوندان است .
وی ابراز امیدواری کرد که طی روزهای باقی مانده ( تا روز جمعه آینده ) آمار بازدید کنندگان از نمایشگاه به 14 هزار نفرافزایش یابد.
رامند، ضمن قدردانی از حمایت سازمان منطقه آزاد و وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در برپایی این رویداد فرهنگی، هزینه های جانبی، تجهیزاتی، و حمل و نقل کتب و غرفه بندی این نمایشگاه را سنگین عنوان کرد و اظهار امیدواری کرد که طی روزهای باقیمانده با افرایش آمار بازید کنندگان این هزینه ها تامین شود.
او در ادامه از برنامه ریزی برای هرچه بهتر برگزار شدن اینگونه رویدادهای فرهنگی درکیش خبرداد و افزود: طبق نظرخواهی ها و بررسی های انجام شده، این نمایشگاه از نظر مخاطبان به لحاظ وسعت، نوع عرضه، تنوع و سطح قیمت ها، بسیار مثبت ارزیابی شده اما در بخش کتابهای تخصصی و دانشگاهی به علت محدودیت فضا امکان عرضه اینگونه کتب نبود لذا در نمایشگاههای بعدی این امر نیز مورد توجه قرار خواهد گرفت.
نمایشگاه بزرگ کتاب کیش با شرکت 200 ناشر برجسته کشور و حضور حسین انتظامی قائم مقام وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی عصر پنجشنبه گذشته در تالار شهر جزیره گردشگری کیش گشایش یافت .
در این نمایشگاه که در تالار شهر در فضایی به وسعت سه هزار مترمربع برپا شده است جدیدترین محصولات فرهنگی در قالب 15 هزار عنوان کتاب با موضوع های عمومی، کودک و نوجوان، ادبیات، رمان، روان شناسی، مذهبی ،مدیریت، بازرگانی ، زبان، کامپیوتر، معماری، هنر، گردشگری، ورزشی، آشپزی، اجتماعی، سیاسی، حقوقی، صنایع دستی و کتاب های صوتی در بخش کودک و نوجوان عرضه شده است.
کتاب های این نمایشگاه با تخفیف ویژه 20 تا 50 در صد در اختیارخریداران و علاقمندان قرار می گیرد و در این زمینه با همکاری بانک شهر، بن خرید کتاب در سقف 50 و 100 هزار تومان بین متقاضیان و کیشوندان توزیع می شود، این تخفیف ها برای گردشگران و مسافران نیز تا 25 درصد در نظر گرفته شده که با ارائه کارت ملی قابل دریافت است .
درآیین گشایش این نمایشگاه، که سعید پورعلی معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان منطقه آزاد کیش، همایون امین زاده مدیرکل روابط عمومی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، امیرمسعود شهرام نیا مدیرعامل موسسه نمایشگاه های فرهنگی ایران، امام جمعه کیش، امام جمعه اهل سنت و مسوؤلان، مدیران و اقشار مختلف مردم جزیره کیش حضور داشتند، حسین انتظامی قائم مقام وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی طی سخنانی از نمایشگاه کتاب کیش به عنوان رویدادی مهم یاد کرد.
وی برگزاری این نمایشگاه را نشانه ای از تحول و اقدام های زیر ساختی در عرصه فرهنگی جزیره کیش دانست و ازبرگزار کنندگان این رویداد مهم فرهنگی بویژه مدیریت سازمان منطقه آزاد کیش و معاونت فرهنگی این سازمان تقدیر کرد.
1341 / 1339 / 6048

انتهای پیام /*


فرهنگي


ميراث فرهنگي


نمايشگاه


كتاب