گردشگری و توریسم

ایران در مهمان نوازی برای جهانیان شناخته شده است

به گزارش خبرنگار فرهنگی ایرنا، زوراب پلولیکاشویلی روز یکشنبه در نشست خبری چهلمین نشست اعضای وابسته سازمان جهانی گردشگری در تالار سلام کاخ گلستان اظهار داشت: اولویت قراردادن گردشگری در صدر اقدامات دولت ایران جای قدردانی دارد.
وی افزود: ایران کشوری جذاب است و ما برای ارتقای سطح گردشگری ایران اینجا هستیم.
زوراب ادامه داد: حضور 27 کشور در اجلاس همدان نشان می دهد 27 ارتباط جدید تجاری در زمینه گردشگری می تواند انجام شود.
او تاکید کرد: خوشحالم که این اجلاس در تهران و اصفهان برگزار نمی شود و در همدان به عنوان یک مرکز جدید گردشگری از طرف ایران به دنیا معرفی می شود.
وی گفت: اکوتوریسم و بوم گردی از حوزه های مهمی است که به دنبال ارتقای آن در ایران هستیم.

** سازمان جهانی گردشگری کمک حال ماست
معاون رییس جمهوری و رییس سازمان میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری نیز در این نشست گفت: در اجلاس همدان از 27 کشور مهمان داریم که این مساله به توسعه گردشگری کشور ما کمک خواهد کرد.
علی اصغر مونسان افزود: سازمان جهانی گردشگری کمک حال ما برای ارتقای سطح گردشگری کشور است.
وی ادامه داد : کشور ما در میان ده کشور پر ظرفیت در زمینه گردشگری است و در زمینه های معماری، طبیعت زیبا و فرهنگی، جذابیت های فراوان دارد.
مونسان یادآور شد: برای افزایش تعداد واحدهای بوم گردی از 600 واحد کنونی به دو هزار واحد که به اقتصاد کشور و روستاهای ما کمک خواهد کرد از سازمان جهانی گردشگری مشاوره خواهیم گرفت .
به گزارش ایرنا ، چهلمین نشست اعضای وابسته سازمان جهانی گردشگری از 21 تا 23آبان ماه در شهر همدان با حضور مهمانان از 27 کشور جهان برگزار خواهد شد .
فراهنگ **1085**3079**1418

انتهای پیام /*


فرهنگی


میراث


پلولیکاشویلی


اجلاس همدان 2018